“אוי וייז מיר! מפגע מדווח בהמשך”: ריבלין ינווט ביום העצמאות ב-Waze

נוחי גולד
|
ל' ניסן התשע"ח / 15.04.2018 09:44
לכבוד יום העצמאות ה-70 הקליט נשיא המדינה את הנחיות אפליקציית הניווט Waze בקולו • קובץ “כבוד הנשיא” יהיה זמין לנהגים מיום העצמאות – למשך שבוע

לרגל יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, הקליט הנשיא ראובן ריבלין הנחיות ניווט לנהגים באפליקציית Waze.

לפי דיווח של אוריה אלקיים ב’כאן’, הנשיא הקליט את ההנחיות בעת ביקור שקיים במטה הישראלי של החברה בתל אביב. קובץ ההנחיות בקולו של ריבלין יהיה זמין למשתמשים החל מיום העצמאות שיחול השבוע ביום חמישי – למשך שבוע.

ההסברים החדשים לנהגים תובלו בהומור, כאשר בין השאר מודיע ריבלין עם תחילת השימוש באפליקציה: “מאז שאני הנשיא, אינני הנהג”.

כאשר מדווח מפגע על הכביש, מדווח הנשיא: “אוי וייז מיר! מפגע מדווח בהמשך”. כאשר מתגלה חפץ על הכביש, מכריז קולו של ריבלין: “חפץ על הכביש לפניך, מיד אני מעדכן את שר התחבורה”.

“כל פתרון טכנולוגי שמסייע לאזרחי ישראל לצאת אל הדרכים היפות של ארצנו ולגלות פינות חמד חדשות, משמח אותי”, אמר הנשיא. “המיזמים המרגשים ביותר בעיניי הם אלו המפגישים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך עם ארצנו הקטנטונת, בה מאחורי כל שביל מסתתר גם סיפור. אני מקווה שנסייע יחד לכל אזרח להגיע אל בילוי העצמאות שלו בשמחה ובעיקר, בזהירות”.

כדי להגדיר את הליווי הקולי של נשיא המדינה ביום העצמאות ובימים שלאחריו יש להיכנס באפליקציית Waze לסעיף הגדרות >> הנחיות קוליות >> עברית ולבחור בקול “כבוד הנשיא”.