צעדת טרור בעזה: שריפת דגלים, מטענים, ועפיפון עם בקבוק תבערה

שבוע שלישי ברציפות: הפרות סדר אלימות בצעדת הטרור ליד גדר המערכת בעזה: המפגינים שורפים דגלי ישראל ומיידים אבנים • כוחות גדולים של צה''ל הודפים באמצעות ירי ואמצעים לפיזור הפגנות כל מחבל שמנסה להתקרב לגדר ולחצות
חיים טוויל
כ"ח ניסן התשע"ח / 13.04.2018 14:20

שבוע שלישי ברציפות של ‘צעדת טרור’ סמוך לגדר המערכת בעזה:  כ-10,000 פורעים פלסטינים מתפרעים בצהריים (שישי) בחמישה מוקדים בגבול הרצועה, שורפים את דגלי ישראל ומיידים אבנים.

כוחות גדולים של צה”ל נמצאים סמוך לגדר והודפים באמצעות ירי כל מחבל שמנסה להתקרב לגדר ולחצות לישראל.

מדובר צה”ל נמסר, כי משעות הבוקר מתקיימות הפרות סדר אלימות בחמישה מוקדים לאורך רצועת עזה בהן משתתפים כאלפי פלסטינים.

בצהרים “אירעו מספר ניסיונות לפגיעה במכשול הביטחוני ולחצייתו. כמו כן בוצעו מספר ניסיונות פיגוע בהם זריקת מטען, בקבוקי תבערה וחבלה במכשול בטחוני. כוחות צה”ל משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש”.

בהודעה נאמר עוד: “צה”ל לא יאפשר פגיעה בתשתיות הביטחון והגדר המגנות על אזרחי ישראל ויפעל מול מתפרעים אלימים ומחבלים המעורבים בכך”.

אחר הצהרים מסר דובר צה”ל כי הונח מטען באזור קרני שהתפוצץ, ושוגר עפיפון ועליו בקבוק תבערה. “אירועים אלה נוספים לניסיונות פיגוע מהשעות האחרונות, ובהם זריקות מטענים, בקבוקי תבערה וחבלה במכשול בטחוני”.

מטען הנפץ שהונח בסמוך לקרני התפוצץ בשטח הרצועה ויתכן וגרם לנפגעים מהצד הפלסטיני. צילום: דו”צ

עפיפון טרור

תמונת העפיפון אליו חובר בקבוק תבערה ושוגר לעבר כוחות צה”ל בסמוך לגדר. העפיפון נפל בשטח הרצועה. צילום: דו”צ

אתמול התייחס שר הביטחון ליברמן לנעשה בעזה והעביר מסר תקיף לחמאס: “לעולם לא תצליחו לשבור אותנו, תתחילו לחשוב על תושבי עזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות