“נפיץ תמונות של חרדים צבועים”: ‘מסע ניצחון’ במאה שערים ושיימינג

פעילים ירושלמים בראשות אביתר אלבאז, מתכננים לקיים שיירת מחאה עם דגלי ישראל ברחובות מאה שערים לקראת יום העצמאות - במחאה על התפרעויות החרדים הקיצונים • מאיימים: חרדים שהתגאו שהם לא עומדים בצפירה - שלא תעזו לצאת לבלות בפארקים. נעקוב ונתעד אתכם"
יוסף גרינבוים
כ"ז ניסן התשע"ח / 12.04.2018 17:17

לקראת עימות? פעילים ירושלמים, בראשות אביתר אלבאז, העומד בראש ארגון ההצלה אלו”ן לאיתור נעדרים, מתכננים לקיים ‘סיבוב ניצחון’ ברחובות מאה שערים לקראת יום העצמאות.

שיירת המחאה, שתנוע  בג’יפים עליהם יתנוססו דגלי מדינת ישראל, צפויה להגיע למאה שערים ביום ראשון הקרוב בשעות אחר הצהריים.

אלבאז אומר, כי “סיבוב הניצחון” נולד במחאה על התפרעות החרדים הקיצוניים בירושלים, ש”הפכו את חיי תושבי ירושלים לגיהנום בחודשים האחרונים”.

לדבריו, “השיא היה כמובן בהתנהגות האלימה והבזויה של אותם קיצוניים שחיללו מסע הלוויה וחטפו את גופת התינוק שטבע במלון באשדוד. זה מתווסף לחסימות הכבישים בירושלים, לוונדליזם לרכוש העירייה, לפגיעה בחרדים שהחליטו להתגייס לצבא וכמובן לביזוי המסורתי שלהם של סמלי מדינה כמו יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות”.

אלבאז מדגיש, כי הוא לא חושש וערוך לכל תגובה של תושבי השכונה. ״הם חייבים להבין שבדרך של אלימות וקיצוניות מטורפת הם לא ישיגו דבר״.

בדף הפייסבוק שלו מאיים אלבאז גם בשיימינג: “אותם חרדים קיצוניים שהתגאו כי הם לא עומדים בצפירה או מתאבלים ביום הזיכרון  – שלא תעזו לצאת מהבית ביום העצמאות לבלות בפארקים או ‘לעשות על האש’.

“אני מזהיר אתכם”, כתב. “אני וחבריי נעקוב אחריכם, נתעד אתכם ואם צריך גם נפיץ את התמונות, לא נאפשר לכם לנהוג בצביעות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה כנראה בור בתהלוכות ומנהגי הקנאים
    12/04/2018 18:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אדון אלבאז אני פשוט צוחק מה”איום” שאתה זורק מול הקנאים של מאה שערים, שאתה תפרסם התמונות של אלה שלא עומדים ביום הזכרון, ולא תתן להם לבלות בפארקים. דע ידידי שהקנאים האלו לא מבלים בפארקים ולא יוצאים מה”גטו” שלהם שנים ע”ג שנים, ובודאי לא ביום העצמות, ובודאי לא עושים על האש אף פעם, וק”ו לא ביום אידם!!!!
    אז לפני שאתה רוצה להלחם באנשים האלה, שאגב מייצגים רק קומץ קטן של תושבי מאה שערים, לפחות תעשה שיעורי בית מינימלי ודע את הניאונסים וההובי’ס של האנשים שאתה רוצה לאיים עליהם!!!!!
    אחרת אתה נראה מאוד מאוד מגוכך!!!

  2. חולה נפש חושב שהעולם שלו !
    13/04/2018 00:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. וואלה הוא דפוק...
    13/04/2018 03:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  4. שלא יעזו לצאת לעשות מנגל בפארקים…
    אולי גם תעשה להם שיימינג שלא יעיזו להתגייס לצבא..