סיכול ממוקד ברצועת עזה: חיל האוויר חיסל שני מחבלים

חיל האוויר הפציץ כלי רכב בו ישבו שני פעילי ועדות ההתנגדות העממית • היו מעורבים בירי לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים • דובר צה"ל: "חמאס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות" • לשכת שר הביטחון: "נרדוף ונכה ביד קשה את כל מי שיעשה או יתכנן פגיעה באזרחינו , ואל לו לבחון את סבלנותנו"
כ"ט סיון התשע"ד / 27.06.2014 16:49

כלי טייס של חיל האוויר חיסל היום (ו’) בסיכול ממוקד שני מחבלים במחנה הפליטים שאטי בעזה.

 שני המחבלים היו מעורבים בשיגור רקטות לדרום הארץ בימים האחרונים. הסיכול בוצע כאשר כלי טיס של חיל האוויר הפציץ רכב בו ישבו אוסמה אל-חסומי, בן 26 מבית להיא, ומוחמד אל-פסיח, בן 23 מהעיר עזה, המשתייכים שניהם לארגון ועדות ההתנגדות העממית. 

דובר צה”ל מסר: “צה”ל סיכל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שני פעילי טרור, אסאמה חסומי ומוחמד פציח, בצפון רצועת עזה.

פעילי הטרור אסאמה חסומי ומוחמד פציח היו מעורבים בירי לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים ועסקו בימים האחרונים בתכנון פיגועי טרור חמורים כנגד תושבי מדינת ישראל.

צה”ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא”ס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות”.

מלשכת יועץ שר הביטחון לתקשורת נמסר: “לפני שעה קלה פגע והרג כלי טיס של חיל האוויר פעיל טרור ברצועת עזה, שהיה אחראי בימים האחרונים לשיגור רקטות לעבר יישובי דרום הארץ ותכנן לבצע פעילויות טרור נוספות כנגד אזרחי ישראל.

איננו מתכוונים לעבור לסדר היום על כל ירי לעבר ישראל או ניסיון פגיעה באזרחינו וחיילי צה”ל, נרדוף ונכה ביד קשה את כל מי שיעשה או יתכנן זאת, כפי שפעלנו היום. אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש מרצועת עזה, ואל לו לבחון את סבלנותנו ונחישותנו. נוסיף לפעול באחריות ובשיקול דעת כדי לאפשר לתושבי עוטף עזה ויישובי הדרום, ולאזרחי ישראל בכלל, להמשיך בשגרת חייהם”.

הבוקר התפוצץ מטען חבלה בסמוך לגדר המערכת במועצה האזורית אשכול שברצועת עזה. ככל הנראה, אין נפגעים בצד הישראלי. כוח צה”ל הוקפץ למקום והחל בחילופי אש לעבר נקודות חשודות מעבר לגדר המערכת ברצועת עזה. לפי דיווחים פלסטיניים, ארבעה בני אדם נפצעו, בהם שניים באורח קשה, מירי של צה”ל לעברם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות