נתניהו: “הנה האמת במערומיה. הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים”

ראש הממשלה בחגיגת המימונה על צעדות הטרור בגבול עזה: "מתחזים כביכול לדבר בשם זכויות אדם, כשהם מחזיקים דגל נאצי • הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים. לא ניתן להם" • כחלון: "לא מדובר באזרחים תמימים שמבקשים להעביר זקנה כביש"
אריה ריבקינד
כ"ג ניסן התשע"ח / 07.04.2018 22:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (מוציאי שבת), יחד עם רעייתו שרה, לצד שרים וח”כים, בחגיגת המימונה אצל משפחת סוויסה בגן יבנה.

״תודה למשפחת סוויסה שפתחתם בפנינו את ביתכם ותודה לכל החברים והחברות שנמצאים כאן איתנו הערב. אנחנו הולכים יחד שנים רבות, ויפה לראות כל הערב גם צעירים וצעירות. אתם מבטאים תמיכה אדירה בי, בשרה, בתנועה שלנו ובמדינה שלנו”.

נתניהו הוסיף: “המדינה שלנו היא פלא. היום כולם רואים את זה. היא מדינה מחוזרת, מצד מעצמות ויבשות – ולא רק בגלל המופלטות הנפלאות. גם, גם בגללן. זה עם קטן אבל גדול ברוח, והיצירה שלנו מעוררת השתאות ברחבי העולם. כל אחד יודע את זה ומרגיש את זה, כשיוצאים לחו״ל וחוזרים לארץ ורואים את הפיתוח, הכבישים, ההצלחה הגדולה.

“אין זה אומר שאין אתגרים בפנינו, אנחנו רואים אותם גם בימים אלה. קודם כל אני מצדיע כאן לחיילי צה״ל ששומרים עלינו כל הזמן. הם שומרים עלינו גם מפני אלה שמתחזים כביכול לדבר בשם זכויות אדם, כשהם מחזיקים דגל נאצי.

“הנה האמת במערומיה: הם מדברים על זכויות אדם, אבל בעצם הם רוצים לרמוס את מדינת היהודים. אנחנו לא ניתן להם, אנחנו נעמוד איתן. נשמור על הארץ שלנו, נמשיך לבנות אותה יחד עם כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל שמקובצים כאן סביב השולחן הזה וסביב שולחנות רבים”.

נתניהו המשיך: “אנחנו מאמינים בעם שלנו, אנחנו מאמינים בדרך שלנו. אני גאה בכם. נמשיך לעשות ביחד למען נצח ישראל. חג שמח, תרבחו ותסעדו!״.

שר האוצר משה כחלון, שהתארח במימונה אצל משפחת פינטו בגדרה, התייחס גם הוא לצעדות הטרור: “בזכות חיילי צה”ל ששומרים עלינו אנחנו יכולים לחגוג הערב. הם נמצאים לא רחוק  מכאן בגבול עזה ומתמודדים מול אויב ציני, רע ואכזר  שמנסה לסבך אותנו בתקריות בינלאומיות מביכות ושולח ילדים אל עבר הגדר”.

כחולון הוסיף: “לא מדובר באזרחים תמימים שמבקשים להעביר זקנה כביש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות