סוף לפרשה: השדרן קובי מידן הביע התנצלות ולא יפוטר מתחנת גל”צ

אחרי הסערה בעקבות הפוסט של איש התקשורת - מפקד התחנה שמעון אלקבץ החליט שלא לפטר את קובי מידן התנצל - והבהיר: "לא נכתבה מילה כנגד חיילי צה"ל היקרים לכולנו"
אבי כץ
י"ח ניסן התשע"ח / 03.04.2018 00:44

מפקד גלי צה״ל, שמעון אלקבץ, זימן היום (שני) את השדרן קובי מידן לשיחת הבהרה נוספת, לאחר שכתב בדף הפייסבוק שלו ביום שישי “אני מתבייש להיות ישראלי” – בתגובה לאירועים בהפגנת הטרור לאורך גדר המערכת ברצועת עזה.

בשיחה בין השניים הבהיר מפקד גלי צה”ל כי מידן הפר את הקוד האתי של גלי צה”ל.

מידן מצידו הבהיר בשיחה היום עם מפקד גל”צ, כי “הדברים נכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי. הם לא נאמרו במסגרת שידורי התחנה. ההפרדה הזאת חשובה ולא מקרית. הם נכתבו מתוך כאב ואכפתיות”.

הוא הדגיש: “לא נכתבה מילה כנגד חיילי צה”ל היקרים לכולנו. לא זאת היתה הכוונה ואם כך פורשו הדברים – אני מתנצל על כך. אני מבין שהקשר עם גלי צה״ל, היקרה ללבי כבר יותר מארבעים שנה, מחייב, גם על פי הקוד האתי של גלי צה״ל, שהתקבל ב-2017 הפעלת יתר שיקול דעת גם בהתבטאויות פרטיות”.

בתום השיחה הבהיר אלקבץ, כי כוונתו המקורית לאחר פרסום הפוסט היתה להרחיקו מהתחנה, אך לאחר שזה הבהיר מיד כי לא כתב מילה רעה אחת על החיילים ובעקבות דבריו הכנים, החליט מפקד התחנה הביא לסיום העניין ולא להפסיק את הקשר.

בחדשות 2 דווח, כי פוליטיקאים מימין ומשמאל התייצבו במהלך היום לצידו של מידן והפעילו לחץ להשאירו בתחנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות