מתביישים בו: איש התקשורת קובי מידן לא ישדר יותר ברדיו גלי צה”ל

יומיים לאחר שהשדרן המזוהה עם התחנה הצבאית כתב בפייסבוק "היום אני מתבייש להיות ישראלי" - מפקד גלי צה"ל החליט להפסיק את עבודתו •מידן טען: ''כתבתי לפני שהתבררה התמונה המלאה ביום שישי"
אבי כץ
י"ז ניסן התשע"ח / 01.04.2018 21:33

בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה”ל החליטו להפסיק לשדר תוכניות בהגשת איש התקשורת קובי מידן –  לאחר שכתב: ”היום אני מתבייש להיות ישראלי”, בעקבות אירועי צעדת הטרור בגבול רצועת עזה ביום שישי האחרון.

מפקד גלי צה”ל שמעון אלקבץ קיבל את ההחלטה לאחר פניות רבות שהגיעו ללשכתו ביומיים האחרונים.

על פי הדיווח בחדשות 2, בתגובה לפוסט שפרסם מידן, ערך עמו היום מפקד התחנה הצבאית שמעון אלקבץ שיחת בירור טלפונית. בשיחה אמר מידן ”כתבתי את הדברים לפני שהתבררה התמונה המלאה ביום שישי” – ושבכל מקרה לא אמר מילה על חיילי צה”ל, אולם מפקד גל”צ החליט להפסיק את ההתקשרות עמו.

מידן אינו עובד קבוע בגלי צה”ל, אלא פרינלסר. .

בראיון שהעניק הבוקר לאלון בן דוד וליואב לימור ברדיו 103FM, אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן: “אני מתבייש שיש לנו שדרן מן הסוג הזה בתחנה הצבאית. אם הוא מתבייש, אז כדאי שלבד יסיק את המסקנות ויעזוב את התחנה. אני חושב שזו בושה שזה שדרן בתחנה הצבאית, אבל גם זה חלק מהמציאות שלנו. אני מקווה שמפקד התחנה יעשה מה שמוטל עליו”.

מה מתבקש ממפקד התחנה לעשות, נשאל ליברמן והשיב: “אני לא יודע, אני לא רוצה להיכנס לשיקוליו של מפקד התחנה – אבל במקום אותו שדרן, אם יש לו אינטגריטי מינימלי, אם יש לו איזה כבוד עצמי ויושר – שיסיק מסקנות ויעזוב את התחנה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ארור
    02/04/2018 00:00
    קלמנוביץ
  1. רד מהארץ שמאלן ארור שכמותך. עוכר ישראל.