ליברמן: “לא תהיה ועדת חקירה על עזה. שיחקרו מה שקורה בסוריה”

בראיון ברשת ב' איים שר הביטחון: בפעם הבאה צה"ל יגיב בעוצמה רבה יותר • "הסיפור של הצעדה עלה לחמאס, בהערכה הכי זעירה, 15 מיליון דולר. כמה תרופות היה אפשר לקנות בכסף הזה?"
אריה ריבקינד
ט"ז ניסן התשע"ח / 01.04.2018 12:28

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום (ראשון) בראיון לתכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’ כי ישראל לא תשתף פעולה עם חקירה על תגובת צה”ל נגד ‘הפגנת הטרור’ ליד גדר המערכת בגבול עזה.

בראיון איים ליברמן כי בפעם הבאה צה”ל יגיב בעוצמה רבה יותר, ותקף את מפלגת מרצ, שהעלתה את הרעיון לפתוח בחקירה.

“הסיפור של הצעדה עלה לחמאס, בהערכה הכי זעירה, 15 מיליון דולר. כמה תרופות היה אפשר לקנות בכסף הזה?”, שאל שר הביטחון. “המצב האזרחי שם קשה, אבל עצם העובדה שחמאס מוציא 15 מיליון דולר לפעילות טרור מובהקת, אומר הכל”.

ליברמן אמר עוד כי “לפחות 11 בני אדם היו פעילי טרור מובהקים. אנחנו יודעים בוודאות. הם הגיעו חמושים ומחופשים במטרה לפגוע בחיילים, בתשתית, בריבונות הישראלית. כל מדינה שפוגעים בריבונות שלה הייתה מגיבה בצורה הרבה יותר עוצמתית”.

שר הביטחון הוסיף:  “אנחנו בנויים לעמוד בכל מלחמת התשה ואנחנו בנויים להגיב בצורה יותר חריפה בפעם הבאה. אני בספק אם אלה שמקבלים שכר מחמאס ירצו לחזור ולנסות אותנו. בעתיד נגיב בצורה חריפה כמו בפעם הזאת. לא נאפשר לפגוע בריבונות שלנו”.

על ההצעה שהעלתה מפלגת מרצ לחקור את האירוע, אמר שר הביטחון כי מדובר ב”מצעד צבועים ואיוולת”.

הוא הדגיש: “ועדת חקירה לא תהיה. שיקימו ועדת חקירה על מה שקורה בסוריה. פה לא יקום ולא יהיה. לא נשתף פעולה עם שום ועדת חקירה. מצטער שאזרחי ישראל מצטרפים לקולות האלה. מפלגת מרצ כבר מזמן לא מייצגת את האינטרס הישראלי – הם מייצגים את האינטרס הפלסטיני בכנסת ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות