מידן: מתבייש שאני ישראלי. ריקלין: כמה מקבל בחלטורה כדובר חמאס?

איש התקשורת קובי מידן, המשדר בגלי צה"ל, כתב בעמוד הפייסבוק שלו על התנהלות חיילי צה"ל ב'צעדת הטרור': "היום אני מתבייש להיות ישראלי" • ליברמן: "אני מתבייש שיש לנו שדרן מן הסוג הזה בתחנה הצבאית. אם הוא מתבייש, אז כדאי שלבד יסיק את המסקנות ויעזוב"
אבי כץ
ט"ז ניסן התשע"ח / 01.04.2018 11:51

סערה ברשת: שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את איש התקשורת קובי מידן.

זאת, אחרי שמידן,  איש גלי צה”ל ומנחה התוכנית ‘חוצה ישראל’ כתב בעמוד הפייסבוק שלו: “היום אני מתבייש להיות ישראלי” –  בעקבות התנהלות חיילי צה”ל ב’צעדת הטרור’ ביום שישי על גבול הרצועה.

בראיון שהעניק לאלון בן דוד וליואב לימור ברדיו 103FM, אמר ליברמן: “אני מתבייש שיש לנו שדרן מן הסוג הזה בתחנה הצבאית. אם הוא מתבייש, אז כדאי שלבד יסיק את המסקנות ויעזוב את התחנה. אני חושב שזו בושה שזה שדרן בתחנה הצבאית, אבל גם זה חלק מהמציאות שלנו. אני מקווה שמפקד התחנה יעשה מה שמוטל עליו”.

מה מתבקש ממפקד התחנה לעשות, נשאל ליברמן והשיב: “אני לא יודע, אני לא רוצה להיכנס לשיקוליו של מפקד התחנה – אבל במקום אותו שדרן, אם יש לו אינטגריטי מינימלי, אם יש לו איזה כבוד עצמי ויושר – שיסיק מסקנות ויעזוב את התחנה”.

העיתונאי שמעון ריקלין מערוץ 20 תקף מוקדם יותר את מידן: “כאשר משעים את עירית לינור, ולא את קובי מידן. כאשר כתבים ישראלים מדבררים את החמאס ומסבירים לנו רק לפני כמה ימים שהוא רוצה הפגנה שקטה ושלא יגיעו לגדר, אתה מבין שאיבדנו כאן את השפיות. כמה כסף מקבל קובי מידן על החלטורה שלו כדובר החמאס?”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למידן
    01/04/2018 12:02
    דויד
  1. מידין אני יהודי מתביש שאתה בכלל יהודי כנראה שהורייך הם מזרע עמלק בושה וחרפה שעש כמוך במדינת היהודים צא לחול שם תלמד מה זה שואנאי ישראל זבלון

  2. קובי
    01/04/2018 14:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אתה המיץ של הזבל כמו רוב הכתבים מענין למה אף פעם לא שמענו אותך אחרי פיגוע שנהרגים יהודים תתביש עלוב

  4. בושה וחרפה שיש לנו עיתונאים כאלו..... איכס
    01/04/2018 14:36
    ש
  5. בושה וחרפה שיש לנו עיתונאים כאלו….. איכס

  6. בושה לתיקשורת !
    01/04/2018 16:10
    סטודנט ישראלי
  7. קובי מידן, תלך לעזה !!! ישראל מתביישת בך , עזה מחכה לשכמותך, גם אפריקה ממתינה לך, עם המיסתננים , תוכל להגר לברלין- עם הנאצים, או לראללה, או לבית משפחת תמימי הטרוריסטים !!!