שעתיים וחצי, דואטים מפתיעים • מאחורי הקלעים ב’הקבלת פני רבו’

בהפקה מבטיחים: ״שעתיים וחצי של הופעה מלאה, בדואטים מפתיעים על הבמה המשוכללת ביותר בארץ, עם שני המנצחים הגדולים של המוזיקה החסידית" • "מופע תאורה על רקע חומות ירושלים שטרם נראה כמותו במגזר החרדי"
חרדים 10
י"ג ניסן התשע"ח / 29.03.2018 13:22

“לא חסכנו במאמצים ושקדנו על תכנית מוזיקאלית עשירה ומרהיבה כיאה לשמחת החג” – אומרים בצוות ההפקה של מעמד האלפים המסורתי שיתקיים בחוה״מ פסח בבריכת הסולטן בירושלים.

לדברי אנשי ההפקה, לאחר דברי חברי מועצת חכמי התורה שיאצילו מברכתם על ההמונים, ייפתח החלק המוזיקאלי בהופעה מלאה ורצופה במשך למעלה משעתיים וחצי.

״בתכנית המיוחדת יופיעו האמנים ישי ריבו, מוטי שטיינמץ, חיים ישראל, שלמה כהן ונמואל הרוש בלווי תזמורת בת עשרות נגנים ומקהלת ‘המנגנים’״, אומרים בהפקה. “התכנית תכלול עיבודים חדשים ודואטים מפתיעים שהוכנו לרגל האירוע, כאשר על במה אחת יעמדו שני המנצחים הגדולים של המוזיקה החסידית – משה רוט ורובי בנט. יופיעו גם אמנים אורחים, צפו להפתעות”.

הכל יתרחש על בימת מוזיקה משוכללת ברמה הגבוהה ביותר שנראתה בארץ.

“זו במה שעל הקמתה שוקד צוות מיוחד כבר חמישה ימים, וכוללת פירוטכניקה חדשנית עם מסכי לד ענקיים שהגיעו במיוחד מחו״ל, במופע תאורה על רקע חומות ירושלים שטרם נראה כמותו במגזר החרדי”, אומרים בהפקה.

מעמד הקבלת פני רבו, שס

פתיחת השערים של המעמד בשעה 18:00 בערב, ובשעה 19:00 יינעלו השערים ולא תתאפשר כניסה למתחם.

מעמד הקבלת פני רבו המסורתי נערך על ידי ארגון אל המעיין ועיריית ירושלים, ויתקיים ביום שני הקרוב, ב׳ דחוה״מ פסח בשעה 18:00 בבריכת הסולטן בירושלים.

בהפקה מבקשים להישמע להוראות הסדרנים ואנשי האבטחה.

הסעות מסודרות יוצאות מכל רחבי הארץ.

מעמד הקבלת פני רבו, שס

מעמד הקבלת פני רבו, שס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות