דרעי במעבר הגבול אלנבי: נערכים לפתיחה של 24 שעות ביממה בקיץ

שר הפנים ביקרבמעבר הגבול הבינלאומי המלך חוסיין - אלנבי, במטרה לבחון מקרוב את ההיערכות של המקום לקראת הקיץ • החל מחודש יוני ועד חודש ספטמבר יפעל המעבר 24 שעות ביממה
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשע"ח / 27.03.2018 12:36

שר הפנים, אריה דרעי, ביקר היום (שלישי) במעבר הגבול הבינלאומי המלך חוסיין – אלנבי, במטרה לבחון מקרוב את ההיערכות של המקום לקראת הקיץ.

לביקור התלוו סגן שר הפנים, משולם נהרי, מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, פרופ׳ שלמה מור-יוסף, סמנכ״ל רשות שדות התעופה שלמה אורן, ובכירים נוספים מרשות האוכלוסין ומהמעבר.

במהלך הביקור הוצגה לנוכחים סקירה על הפעילות במעבר על ידי מנהל המעבר מטעם רש״ת, יוני דותן.

במסגרת הסקירה הוסבר לנוכחים אופי המעבר, אופי הפעילות, וניסיונות ההברחות שאותרו – הברחות של טלפונים ניידים, זהב, סמים, טבק, ציפורים ועוד.

כחלק מההיערכות של המעבר וביקורת הגבולות לחודשי הקיץ העמוסים, הוחלט כי החל מחודש יוני ועד חודש ספטמבר יפעל המעבר 24 שעות ביממה, בימי השבוע.

בשישי ובשבת הפעילות תהיה עד השעה 15:00 ו-17:00.

שר הפנים, אריה דרעי: “אנחנו נערכים לפתיחת מעבר אלנבי 24 שעות ביממה במהלך חודשי הקיץ. מעבר אלנבי הוא מעבר בינלאומי לכל דבר. מעל הכל, המטרה שלנו היא לתת שירות ברמה הטובה ביותר. אנחנו הפנים של המדינה עבור מיליוני עוברים ושבים במעברי הגבול ומחובתנו לנקוט בכל צעד להקל על המעבר, תוך הקפדה על הכללים לשמירה על שערי המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות