מברזיל באהבה: הזמר אלי בן ארי מגיש שיר חופה מרגש • להאזנה

'זה הרגע' הוא שיר מקורי קסום, מילים בעברית ושירה פנומנלית בניחוח ברזילאי • השיר החדש כבר מתנגן מדי לילה בחודש האחרון בחתונות בברזיל, וכעת עתיד להגיע לכל רחבי תבל
י"א ניסן התשע"ח / 26.03.2018 21:07

זמר הנשמה אלי בן ארי נולד בסאן פאולו שבברזיל למשפחה ממוצא ארגנטינאי, אך אם לשפוט על פי הלהיט החדש שלו – ‘זה הרגע’, נדמה שהוא הושפע עמוק גם ממוזיקה ישראלית.

השיר החדש כבר מתנגן מדי לילה בחודש האחרון בחתונות בברזיל, וכעת, עם שחרור הביצוע המעובד,  הוא עתיד להגיע לכל רחבי תבל ולהפוך להמנון חופה חדש ומרענן.

אלי בן ארי הוא בנו של רבי אריאל, דמות בולטת ומוערכת בקהילה היהודית בברזיל, המשמש מזה שנים כחזן הקהילה, לצד עיסוקו היומיומי כאיש חינוך.

האלבום הראשון של אלי יצא לרגל בר המצוה שלו תחת השם ‘ואני תפילתי’ – אלבום סוחף ומרגש של נער צעיר עם קול מלטף ועתיד מבטיח.

לאחר בר המצוה נטש אלי את התחביב לטובת לימודיו, הסתגר באוהלה של תורה ושקד בהתמדה על תלמודו בישיבה.

פריצתו הגדולה החלה לאחר נישואיו, אז שב להופיע וליצור על מוזיקה יהודית מקורית. בין שיריו ניתן למצוא את הלהיטים הגדולים ‘אשר ברא’, ‘ברכנו’ ו’הכל לטובה’ שראה אור בקיץ שעבר.

אלי בן-ארי נחשב כיום לזמר המוביל בדרום אמריקה ומופיע על במה אחת עם גדולי המוזיקה היהודית. הוא מופיע מידי ערב באירועים בברזיל-ישראל-ארה”ב ושמו הולך לפניו.

השיר החדש נכתב על ידי יואל בן שושן (Y/ E) ועובד על ידי המוזיקאי דביר כהן. את המיקס ביצע אבי ז’אנו.

את השיר מלווה מקהלת ‘ידידים’.

‘זה הרגע’ הוא שיר מקורי קסום, מילים בעברית ושירה פנומנלית בניחוח ברזילאי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין שיר כזה בעולם .... !!!!!
    26/03/2018 23:24
    נתי
  1. אלי בן ארי מדהים ! כל מילה מיותרת …