נתניהו נחקר 4 שעות בביתו, שרה ויאיר נחקרו כ-6 שעות ביחידת להב 433

ראש הממשלה נחקר במשך ארבע שעות במעונו בירושלים, במקביל לחקירת עדי המדינה ניר חפץ ומומו פילבר • דוד שרן, לשעבר ראש לשכתו, הוגדר תחילה כחשוד - אך לבסוף נחקר כעד • יאיר נחקר לראשונה באזהרה
אריה ריבקינד
י' ניסן התשע"ח / 26.03.2018 16:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר היום (שני) במשך 4 שעות במעונו בירושלים בתיק 4000 – פרשת בזק.

אחר הצהרים הסתיימה גם חקירתם של רעייתו שרה ושל בנו יאיר, שנמשכה כ-6 שעות, במשרדי יחידת להב 433 בלוד.

בהודעה משותפת של רשות ניירות ערך ודוברות המשטרה נאמר לאחר החקירה: “הרינו לאשר כי ראש הממשלה, רעייתו ובנו נחקרו היום במשך מספר שעות וזאת במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433 וברשות ניירות ערך. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה”.

המשטרה חקרה היום במקביל שמונה מהמעורבים בתיק 4000. מלבד ראש הממשלה,רעייתו שרה ובנם יאיר, שנחקר לראשונה תחת אזהרה בפרשה, נחקר גם דוד שרן, לשעבר ראש לשכתו של נתניהו, שהוגדר בהתחלה כחשוד בתיק – אך לבסוף הוחלט לחקור אותו כעד ללא אזהרה.

כמו כן נחקר עורך הדין איתן צפריר, מקורבו של נתניהו וחברו הקרוב של עד המדינה ניר חפץ, שנחקר גם הוא.  גם בעל השליטה לשעבר בבזק, שאול אלוביץ’, רעייתו איריס, והמנכ”לית הפורשת סטלה הנדלר, נחקרו.

במסגרת יום החקירה, שהה ניר חפץ במשרדי להב 433 על מנת להיות זמין לענות לשאלות החוקרים. המידע שהעביר חפץ הוא שהביא, ככל הנראה, לחשדות נגד דוד שרן שהסתיימו בגביית עדות.

עד מדינה נוסף בפרשה, מנכ”ל משרד התקשורת המושעה שלמה פילבר – נחקר אף הוא.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם יענקלה שומכר השכן שלי נחקר
    28/03/2018 12:26
    מזל אני האחרון שלא חקרו אותו
  1. הוא אמר שלום לנתניהו ביום א ה17.5.2009 ייתכן ויש לכך קשר לתיק 5000
    ..מה עוד אין תיק 5000 ?
    אחרי החקירה של יענקלה כבר יהיה תיק כזה ..