נוגע ללב: מאבטח מתחנה במודיעין השאיל את הרכב לזר שאיחר ללוויה

סיפור נוגע לב פורסם ברשת החברתית על ידי רמי קושניר שאיחר ללוויה של אמו של חברו הטוב • קושניר שלא הצליח למצא תחבורה הופתע לקבל ממאבטח שלא הכירו את המפתחות רכבו כשהלה דוחק בו 'שלא יאחר ללוויה'
אליעזר היון
י' ניסן התשע"ח / 26.03.2018 13:17

יש עוד אנשים טובים בעולם הזה: רמי קושניר מגבעת עדה פרסם בדף הפייסבוק שלו סיפור קטן, המלמד על טוב לב ענק של אדם ‘רגיל’.

היה זה בתחנת הרכבת ‘פאתי מודיעין’ בעיר מודיעין. לקושניר נודע כי אמו של חברו הטוב הלכה לעולמה – והוא ביקש להגיע להלווייתה, שנערכה בבית העלמין שבעיר.

אולם כל המוניות שחלפו במקום לא עצרו לאיתותו.

הוא ניגש לאיש האבטחה שבמקום ושאל אותו בייאוש: איך יוצאים מכאן?

המאבטח שאל לאן, ורמי השיב: ללוויה של אם החבר.

באופן מפתיע הציע המאבטח, העונה לשם אביאור רחמים, באופן מיידי את מפתחות מכוניתו – ואמר לו: ‘רואה את הרכב בחוץ? קח סע לבית העלמין”.

רמי, כמו כל אדם שפוי, שאל את המאבטח האם הוא צוחק עליו – אך המאבטח אמר: “סע מהר פן תאחר”.

“בדרך להלוויה בכיתי”, משחזר רמי, “גם מצער על האמא של החבר וגם מההתרגשות על מה שקרה. הגעתי בזמן, השתתפתי בהלוויה ובדרך חזרה קניתי לרחמים גלידה, כדי לשמח אותו. זכיתי בטוב הלב שלו והוא זכה בי מבחינתי כחבר לחיים”.

ומה היתה תגובתו של אביאור עצמו כשקיבל את הרכב בחזרה?

“הוא אמר לי תודה על הזכות שהיתה לו לתת לי את הרכב”.

21

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אביאור הוא איש טוב לב ומקסים וחרוץ ונדיב ובעל ערכים גבוהים מאוד
    01/04/2018 18:03
    עידית בן-ששון
  1. ואני חייבת לציין שהוא מדהים ועם לב פתוח לרווחה ורוצה שבזמן הקרוב יעלו אותו בהנהלת הרכבת לדרגה גבוהה ושישלמו לו משכורת גבוהה ויתנו לו פרס כספי מכובד ויתנו לו צל”שים ותעודות הוקרה מגיע לו! חבר’ה תעשו שיתופים בפייסבוק למען אנשים יראו את זה ויהיו טובים אחד לשני ושיותר לא תהייה שינאת חינם אלא בזכות אנשים כמו אביאור שתהיה אהבת חינם כי מה אנחנו צריכים בסך הכל? אהבת חינם היא משפט המפתח תחשבו על זה ותגידו לי מה אתם אומרים וחושבים מחכה לתשובתכם בנושא