נפתלי בנט מפציר במפלגת ‘האיחוד הלאומי’: ‘בואו נתאחד אחת ולתמיד’

למרות הקרע המעמיק בין שתי המפלגות המרכיבות את 'הבית היהודי' מפציר ראש המפלגה שר החינוך בנט בחבריו מ'האיחוד הלאומי' לאחד את השורות: "עלינו לעסוק בחיזוק האחדות, בחיבור ואיחוי החלקים בעם. צריך להתחיל בפנים, בתוך הבית"
קובי פינדרוס
י' ניסן התשע"ח / 26.03.2018 13:01

האם ‘הבית היהודי’ ו’האיחוד הלאומי’ ירוצו בנפרד בבחירות הקרובות? לא אם שואלים את יו”ר המפלגה נפתלי בנט.

באירוע הרמת כוסית עם חברי סניף ‘הבית היהודי’ בירושלים, אמר אמש (ראשון) בנט: “המשימה העיקרית של הדור שלנו בעת הזו היא לאחד את עם ישראל, וזו גם המשימה שלנו בבית היהודי, מפלגה חברתית שאכפת לה מכל אחת ואחד בעם ישראל.

“תמיד חלמנו להשפיע על ההנהגה, היום אנחנו עם הידיים על ההגה. דווקא בגלל זה עלינו לעסוק בחיזוק האחדות, בחיבור ואיחוי החלקים בעם. צריך להתחיל בפנים, בתוך הבית, ולכן אני קורא מכאן לחברינו באיחוד הלאומי: בואו נתאחד אחת ולתמיד. כפי שהצענו אז, אנו רוצים גם היום”.

חגית משה שנבחרה להוביל את ‘הבית היהודי’ בירושלים בבחירות הקרובות, קיבלה את ברכתו של יו”ר המפלגה: “אני רוצה לאחל לך המון הצלחה חגית, את שליחת ציבור אמיתית ואני מאמין בהנהגה שלך. כולנו מאחורייך”.

“יש רק בית אחד לציבור הדתי לאומי והציוני בעיר וזהו ‘הבית היהודי’ בראשותי”, אמרה משה באירוע. ”בבחירות הקרובות כולנו נתאחד תחת קורת גג אחת על מנת להביא חמישה מנדטים ולהגדיל את כוחה של הציונות הדתית במועצת העיר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות