תיק 4000: חקירות במקביל לנתניהו ושרה, הזוג אלוביץ’ – ועדי המדינה

ראש הממשלה ייחקר היום בפרשת בזק יחד עם רעייתו שרה ובפעם הראשונה גם בנו יאיר • במקביל ייחקרו גם בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' • שני עדי המדינה - ניר חפץ ושלמה פילבר יהיו בחדרים סמוכים ויתכן כי יתקיים עימות ישיר
חיים טוויל
י' ניסן התשע"ח / 26.03.2018 08:19

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייחקר הבוקר (שני) במעונו הרשמי שברחוב בלפור באזהרה בתיק 4000 – פרשת בזק, זאת במקביל לחקירתה של רעייתו, שרה, ולראשונה גם בנם יאיר.

חקירת השניים תתקיים במשרדי להב 433 בלוד.

בהמשך הבוקר יובאו למשרדי ‘להב’ גם עדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ. כמו כן תתקיים חקירה גם לשאול אלוביץ’, בעל השליטה לשעבר בבזק, ולרעייתו.

החמישה ייחקרו באזהרה במקביל.

במשרדי יחידת להב 433 יישבו גם שני עדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ. החוקרים מתכוונים להציג בפני כל חמשת הנחקרים קטעים מהעדויות של עדי המדינה בעת ובעונה אחת.

על פי הערכות יעומתו ראש הממשלה ורעייתו עם עדותו של ניר חפץ, ויתכן שאף יתקיים עימות ישיר בין שרה נתניהו לחפץ עצמו.

לפי חדשות 2,  גרסתו של ראש הממשלה תתמקד בטענה שהוא לא פעל למתן הטבות לשאול אלוביץ’ ולחברת בזק בבעלותו של האחרון. הוא גם צפוי לטעון שהוא לא היה מודע למסרונים שהחליפה אשתו עם איריס אלוביץ’.

גרסתה של שרה נתניהו תתרכז בטענה שהמסרונים שהועברו לאיריס אלוביץ’ היו על תלונות על סיקור לא הוגן ולא היה לה מושג על ההתנהלות בין ראש הממשלה לאלוביץ’ בעניין בזק ולכן היא צפויה לטעון שלא היו במעשיה עבירה פלילית.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות