בנט: “אם יוגש נגד נתניהו אישום על זוטות – בשביל זה לפרק ממשלה?”

יו"ר הבית היהודי נשאל בוועידת ynet ו'ידיעות אחרונות' על הקו האדום שהציב משה כחלון - פרישה ממשלה במקרה של כתב אישום נגד נתניהו: "אם יהיה הפרת אמונים במשהו קליל, בשביל זה להפר את רצון העם ולפרק את הממשלה?"
אריה ריבקינד
ט' ניסן התשע"ח / 25.03.2018 14:52

שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס היום (ראשון) בוועידת ynet ו’ידיעות אחרונות’ לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“יצאתי עם אמירה ערכית ברורה: בהליך פלילי, יש לאדם חזקת חפות. יש אינספור אישי ציבור שיצאו זכאים וזרקו אותם מהמדרגות”, אמר שר החינוך.

יו”ר הבית היהודי נשאל על הקו האדום שהציב השר משה כחלון – עזיבת ממשלה במקרה של כתב אישום, ואמר כי גם במקרה של כתב אישום, לא בטוח כי יתפטר מהממשלה.

“אני אומר נחכה ונראה”, השיב בנט. “אם יהיה כתב אישום נגדו על זוטות, הפרת אמונים במשהו קליל, בשביל זה להפר את רצון העם ולפרק את הממשלה?”

בנט הוסיף כי עמדתו סבירה ועניינית, ואינה “זורקת את נתניהו מכל המדרגות”. לטענתו, הוא אינו ממהר להחליף את נתניהו. “ביום שאחרי, אני מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה ולנצח”.

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס גם הוא בוועידה לחקירות נתניהו, ואמר: “זה לא סוד שיש מספר פרשנים ועיתונאים שלא נותנים יחס הוגן ואובייקטיבי לראש הממשלה”.

ראש הממשלה צפוי להיחקר מחר בשעה 9:00 בבוקר במעונו הרשמי שברחוב בלפור.

רעייתו שרה תיחקר במקביל אליו ביחידת להב 433 בלוד. זאת תהיה חקירתם הראשונה של בני הזוג במסגרת חקירת תיק 4000, לאחר שיועצו לשעבר של נתניהו, ניר חפץ, חתם על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות