גבאי מאיים על ח”כים במפלגתו • על מרצ: “עדיף שלא תעבור החסימה”‎

יו"ר העבודה על המרד במפלגתו: "לצערי יש אצלנו כאלה שעסוקים בעצמם. אני אגיד בפריימריז מי עזר ומי לא עזר" בעקבות הודאת היועץ משה קלוגהפט כי ייעץ לתמר זנדברג: "הוא תועמלן שאחראי להקצנת השיח הפוליטי לאזור המסוכן"
אריה ריבקינד
ט' ניסן התשע"ח / 25.03.2018 00:37

יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס היום (שבת) לניצני המרד במפלגתו ואמר כי יבוא חשבון עם אלו “שעסוקים בעצמם”.

באירוע ‘שבתרבות’ שהתקיים במבשרת ציון, איים גבאי: “אנחנו צריכים לנצח. לצערי יש אצלנו כאלה שעסוקים בעצמם. אני אגיד בפריימריז מי עזר ומי לא עזר. אני אמליץ לבוחרים על נבחרת שתישאר אתי ותעבוד איתי”.

יותר מוקדם, בשבתרבות בבאר שבע, אמר ח”כ חיליק בר: “העבודה נמצאת במשבר חמור, לא בטוח שהנזק – שנגרם מהתבטאויות גבאי – הפיך. גבאי חטא בחטא ההיבריס. זמנו של יצחק הרצוג עוד לא תם”.

גבאי, מצידו, התייחס גם לשאלת שילובה של מפלגת ‘התנועה’ בראשות ח”כ ציפי לבני במפלגתו, ורמז: “שום דבר לא קדוש. זה חלק ממשא ומתן”.

בתוך כך, בעקבות חשיפת חדשות 2, כי תמר זנדרברג שיקרה כשנשאלה על יועץ הקמפיין שלה, תקף אבי גבאי את יו”ר מרצ בחריפות: “‏קמפיין שלם ניסתה זנדברג לעשות עליי ועל מפלגת העבודה. הערב התברר: זה לא היא, זה קלוגהפט, שזה הקמפיין השני שלו עליי.

“קלוגהפט הוא לא סתם ‘יועץ אסטרטגי’, הוא תועמלן שאחראי להקצנת השיח הפוליטי לאזור המסוכן, לקמפיין ה’שתולים’ הפשיסטי ולניסיון חסר המעצורים להפוך את מחנה השמאל ל’בוגד'”, כתב גבאי בחשבון הטוויטר.

“עכשיו מתברר שזה האיש ששתל אצל זנדברג את שקר ‘העבודה לא מספיק אידאולוגים’ וגם את ‘נשב עם ליברמן’ בממשלה. אם זו מרצ החדשה – עדיף שלא תעבור את אחוז החסימה”.

מנגד, יו”ר המחנה הציוני יואל חסון צייץ כי הוא לא רואה בעיה בהעסקת יועץ אסטרטגי ימני בשירותה של פוליטיקאית מהשמאל. “לא נכנס לענייני האמינות של תמר זנדברג בעניין קלוגהפט, אבל מאוד מוזרה בעיניי העמדה שיועץ בחירות ימני לא יכול לעבוד עם פוליטיקאי שמאלני. אין ספור יועצים שמאלנים עבדו עם פוליטיקאים ימנים ואף אחד לא מתבייש בזה וגם לא בא בטענות ליועצים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות