’40 מנדטים? יותר… מפעילים לחץ בריוני כדי להפיל אותנו’

בנאום בכנס 'הרמת כוסית', אמר נתניהו על החקירות: "הם יודעים שאי אפשר לנצח אותנו בקלפי, אז יש מי שמפעיל לחץ בלתי פוסק, בריוני, להפיל אותנו בדרכים אחרות. יש כלל - לא ביבי, לא נוגעים" • "יש מי שבוחר בחרוסת - וזה הרוב, ויש מי שבוחר במרור - וזה המיעוט"
יוני גרין
ו' ניסן התשע"ח / 22.03.2018 21:48

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) בכנס ‘הרמת כוסית’  לכבוד חג הפסח עם פעילי הליכוד, בגני התערוכה בתל אביב.

“הליכוד היא התנועה הגדולה והחזקה במדינת ישראל”, אמר נתניהו. “בפעם הקודמת אמרתי 30 מנדטים. עכשיו כבר 40 מנדטים. טוב, יהיו יותר…”

נתניהו הוסיף: “אני נפעם מהתמיכה האדירה בי, בשרה, במשפחתנו, בדרך שלנו – דרך הליכוד שמוכחת פעם אחר פעם בקלפי”.

על רקע חקירות המשטרה נגדו אמר נתניהו לפעילי הליכוד:  “יש פה משטרת מחשבות. מנסים למצוא ומחפשים. זה לא שמוצאים משהו ואז חוקרים. זה משחק מכור”.

ראש הממשלה המשיך: “תחושת אי הצדק הולכת ומעמיקה בקרב רבים בעם. הם שומעים מה שקורה לנו בתקשורת, ומרגישים שיש כאן משחק מכור, ממש ציד מכשפות. יש תחושה של אי צדק, של משהו לא בסדר. כשמוצאים משהו מובהק אצל מישהו אחר – אפילו לא נוגעים בזה. לא בתקשורת ולא בשום מקום אחר. כי יש כלל פשוט; ‘לא ביבי – לא נוגעים’.

“הם יודעים שאי אפשר לנצח אותנו בקלפי,  אז יש מי שמפעיל לחץ בלתי פוסק, בריוני, על דרכי האכיפה, כדי להפיל אותנו בדרכים אחרות”.

נתניהו תקף את מתנגדיו: “כמו בכל משפחה, יש מי שבוחר בחרוסת – וזה הרוב, ויש מי שבוחר במרור – וזה המיעוט. בוחרי המרור רואים שאזרחי מדינת ישראל מדורגים בדרגה גבוה במדד האושר ובוחרי המרור אומרים שהאזרחים מזוכיסטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות