השיטה נחשפת: מיסיונרים מתחזים לחרדים – ומנסים לשכנע להמיר דת

תושבים בערים באשדוד, אשקלון, קרית מלאכי מתלוננים כי מיסיונרים מתלבשים כחרדים, נכנסים לשכונות חרדיות ומתחילים לדבר על הגאולה והמשיח • סגן ראש עיריית קריית מלאכי חיים שטיינר: "פותחים להם את הדלתות כי הם נראים חרדים"
יוני גרין
ו' ניסן התשע"ח / 22.03.2018 19:49

קבוצות של מיסיונרים נוצרים פועלות באחרונה בשכונות חרדיות בערים בדרום הארץ, תוך שהם מתחזים לחרדים.

לפי דיווח של אסף פוזיילוב ב’כאן’, תלונות על פעילות המיסיונרים הגיעו מצד תושבים באשדוד, קריית מלאכי, אשקלון, קריית גת ושדרות.

חרדי תושב אשדוד סיפר היום (חמישי) ל’כאן’ כי המראה של המיסיונרים נראה אמין.

“אפילו אני בתור חרדי חשבתי שהם חרדים”, סיפר. “היו להם כיפות, חולצות לבנות ומכנסיים שחורים וזקן קטן. רק כשהסתכלתי על החומר שחילקו הבנתי במה מדובר. זה פוגע ברגשות הדת שלי, מה שמדאיג זה כשהם פוגשים מישהו שלא חרדי ומצליחים לעבוד עליו”.

לפי העדויות,  המתחזים נכנסים לשכונות חרדיות, וכשהדלתות נפתחות ללא חשד – מתחילים ניסיונות השכנוע. לאט לאט, מספרים התושבים, הם מתחילים לדבר על הגאולה והמשיח. רק לבסוף הם מזכירים שמדובר על “אותו האיש”.

סגן ראש עיריית קריית מלאכי חיים שטיינר אמר ל’כאן’: “הייתי המום כשראיתי שהם בוחרים להיכנס דווקא לשכונת חב”ד. אם זה נשים – הן לבושות בחצאיות וחולצות צנועות, והגברים לבושים כמו חרדים. הם מסתובבים בקבוצות של שניים עד שבעה אנשים, ופותחים להם את הדלתות כי הם נראים חרדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסיונרים
    22/03/2018 22:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה חדש! בשנת80/83 בלב שכונת בית ישראל התדפקה על דלתי אישה חרדית נאמה לי שעה שלא הבנתי בזמנו כלום ולבסוף נתנה לי ספר קטן ואמרה לי תקראי אותו , קראתי ולא הבנתי התייעצתי ואז נאמר לי שמדובר בברית החדשה כמובן שזרקתי, שכך לא חדש.