מתכננים לשפץ את הבית? לא תאמינו: אפשר ליהנות מהדרך • טיפים ועצות

תחילת הקיץ היא תקופת שיפוצי הבתים בישראל: משקי בית רבים מעדיפים לשדרג ,לשפץ ולחדש את הדירה במקום להחליפה • אבל איך גשת לזה ולהפוך את התהליך לקל, נוח ויעיל • מומחי חברת אלוני מעניקים עצות, טיפים, ודגשים לשיפוץ הבית
תמי גיל
י"ג ניסן התשע"ח / 29.03.2018 16:12

  הגדירו  את הצרכים –  לפני שתחלו את התהליך,  חשוב להגדיר באופן מדוייק מטרות, תקציב ומגבלת זמן.

במסגרת זו צריך להחליט אם רוצים לגייס אדריכל או מעצב, ולשים  קווים אדומים שאותם, גם אם נסחפים – אין לחצות וכד’. כך תמנעו מהפתעות לא צפויות בדרך.

 • תכננו את הזמן  – תכננו את הזמן בקפידה כי מדובר בתהליך שלוקח זמן, גם אם מתוכנן “רק” שיפוץ קטן של חדר האמבטיה.

 במסגרת זו יש לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון: תכנון ועיצוב, בחירת חומרים, עבודת אינסטלציה, ריצוף וחיפוי, התקנת הכלים הסניטריים והארונות, צביעה ועוד.

היוועצו באנשי מקצוע הקפידו לבדוק היטב את אנשי המקצוע שאתם בוחרים לעבוד עימם, ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

וודאו שאתם מקיפים את עצמכם במקצוענים שאתם יכולים לסמוך עליהם, ושיעזרו לכם לעבור את התהליך הזה בחיוך ולהגיע לסופו מרוצים. לצורך כך,  חשוב גם לקבל המלצות מחברים, ומאנשים שאתם סומכים עליהם.

הקפידו על בחירת מוצרים איכותיים  – מבחר המוצרים, החומרים והסגנונות הקיים בשוק הוא אינסופי – כל אחד עשוי “ללכת לאיבוד” בין שפע האפשרויות.

לכן, חשוב להיוועץ עם אנשי המקצוע שאתם סומכים עליהם,  שיעזרו לכם ולהתאים את הפנטזיה העיצובית שאתם חותרים אליה, לצרכים שלכם, לבית שלכם ולתקציב שלכם.

• לבסוף, היוועצו בבני המשפחה/השותפים שלכם לתהליך – תהליך הבנייה והשיפוץ מלא לבטים והחלטות שעשויים להשפיע על אורח החיים המשפחתי שלכם.

לכן בני המשפחה הם השותפים שלכם לתהליך. נסו להחליט יחד עם כל בני הבית מה מתאים לדרך החיים שלכם, הקשיבו זה לזו, ולפעמים גם להתפשר.

1 (2)

בצילום: סדרת מרבל פופליש מידות 80 על 80. מחיר 169 שח במקום 242 (Custom)

2 (3)

בצילום: סדרת פלסטר 2 מידות 60 על 120 מחיר 175 שח ל מר במקום 314 שח. צילום יחצ חול

3

בצילום: סדרת מרבל פפליש מידות 80 על 80. מחיר 185 שח למר במקום 242 שח. צילום יחצ חול

צילום: יחצ רוקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות