רגע לפני שהקיץ נוחת: זה הזמן לנקות ולשדרג את הרהיטים ואת הגינה

לקראת הקיץ, עונה בה משדרגים ומרעננים את הריהוט בבית ובגינה, מציע המותג הבינלאומי פלאדג' (Pladge) מבית אס. סי ג'ונסון, סדרת מוצרים לחידוש, שימור, הענקת ברק וניקיון של רהיטי עץ לבית ולגינה • הסדרה כוללת שני מוצרים • מחדש, משמר ומעניק חיות וברק למשטחי עץ בבית ובחוץ
תמי גיל
י"א ניסן התשע"ח / 27.03.2018 02:00

לקראת העונה בה משדרגים ומרעננים את הריהוט בבית ובגינה, מציע המותג הבינלאומי פלאדג’ (Pladge)  מבית אס. סי ג’ונסון,  סדרת מוצרים לחידוש, שימור, הענקת ברק  וניקיון של רהיטי עץ לבית ולגינה.

הסדרה כוללת:

פלדג’ שמן  מוצר מקצועי המיועד במיוחד לרהיטים מעץ טבעי/מלא.

מנקה, מזין ומחדש את הריהוט.  מכיל שמן תפוז טבעי המעניק לעץ ברק לאורך זמן ומשאיר ניחוח תפוזים רענן. הנוסחה הייחודית של פלאדג’ מקלה על הסרת האבק ומונעת את היווצרותו מחדש.

לאחר השימוש, משטח העץ נראה רענן ומחודש ומקבל מחדש את הגוון הטבעי שלו.

פלדג’ שמן התפוז מגן גם מפני טביעות אצבעות, כתמים ונזקי היום יום. מתאים לניקוי משטחי עץ טבעיים בלבד. לניקוי רהיטים עתיקים יש להתייעץ  לפני השימוש עם מומחה בתחום.

הוראות שימוש: יש לסובב את הפקק למצב ON

2

יש להחזיק את המיכל במאונך במרחק של 20 ס”מ ולרסס ישירות על משטח העץ ולנגב במטלית יבשה או ספוג יבש עם כיוון סיבי העץ. להשגת ברק נקי ועמוק יותר יש לחזור שוב ולנגב את שאריות החומר לאחר 30 שניות. מומלץ לפני השימוש לנסות את המוצר במקום נסתר.

מחיר מומלץ לצרכן: 30.90  שקלים

פלאדג’ ארוסול – תרסיס – לשימוש ביתי על רהיטי עץ. מנקה אבק, מגן על העץ, מסיר עד 90% מהאלרגנים באבק, מעניק לרהיט ברק טבעי, מנקה טביעות אצבעות, לכלוך וכתמים. מגיע בשני ניחוחות: לוונדר וטבעי.

מחיר מומלץ  לצרכן:  12.90 שקלים

 3

גדי קלוד, מומחה בתחום העץ: “ריהוט מעץ טבעי בבית ובמיוחד בגינה, דורש תחזוקה שהכרחית לשימור איכויות העץ והמראה הטבעי והחיוני שלו. כך תוכלו ליהנות מרהיטי העץ שלכם לאורך זמן. בריהוט מעץ טבעי, מומלץ לבצע ניקוי, שיוף קל ומריחה בשמן איכותי כדוגמת שמן תפוז של Pledge , 3 פעמים בשנה”.

הטיפים של גדי לשימור רהיטי עץ טבעי:

1. לחידוש עץ טבעי, שייפו את משטח העץ שיוף עדין בנייר זכוכית 180 באופן ידני ומרחו בשמן עם ספוג

2. התאימו את המיקום של ריהוט הגן לתנאי מזג האוויר: בתקופת החורף, מומלץ לכסות מפני הגשם ובתקופת הקיץ העדיפו מיקום מוצל.

 צילום: אפרת אשל 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות