זינק מהרכב וחילץ הלכודה שנקלעה לתאונה בבוקר החתונה של בתה

הבוקר אירעה תאונה בין שני כלי רכב בצומת הגבעה הצרפתית • קצין כבאות שחלף במקום זינק מרכבו כדי לחלץ אישה שנלכדה ברכבה • תוך כדי החילוץ, סיפרה האישה שהיום זה יום חתונת בתה • בזכות החילוץ המהיר ככל הנראה האישה תצליח להגיע לחתונה
חיים טוויל
ה' ניסן התשע"ח / 21.03.2018 16:48

היום (רביעי) בשעות הבוקר, אירעה תאונה בין שני כלי רכב בצומת הגבעה הצרפתית.

כתוצאה מהתאונה, נפצעה נהגת הרכב ונלכדה ברכבה.

קצין כבאות חילוץ והצלה להב רועי סויסה שעבר בהשגחה פרטית במקום, מיהר לסייע לאישה המבוהלת, וחילץ אותה במהירות לטיפול כוחות הרפואה שהגיעו לזירה.

במהלך פעולות החילוץ, הרגיע כל העת קצין הכבאות את האישה שהייתה בלחץ גדול. תוך כדי פעולות החילוץ, סיפרה האישה המחולצת לקצין כי היום זה יום חתונת בתה, וזאת הסיבה שהיא לחוצה מאוד ואינה רגועה.

לדברי אנשי הרפואה שפינו את הלכודה, בזכות החילוץ המהיר והמקצועי של קצין הכבאות, ככל הנראה האישה תצליח להגיע הערב לחתונת בתה.

להב רועי סויסה, קצין כבאות והצלה שחילץ את האישה: “נסעתי עם רכבי הפרטי בצומת הגבעה הצרפתית, ולפתע שמעתי קול רעש חזק כתוצאה מהתנגשות של שני רכבים. עצרתי מיד את רכבי, רצתי אל מקום התאונה, והבחנתי באישה לכודה באחד הרכבים.

“מניסיוני הרב בחילוץ מתאונות דרכים בשנים הרבות בהן אני עובד בכבאות והצלה, אני מכיר את שיטות החילוץ השונות ואת החשיבות של חילוץ מהיר ומקצועי, שלא יפגע בפצוע הלכוד. אני שמח שהסתייע בידי לחלץ את האישה, שהתברר לי אחר כך כי היום בתה מתחתנת. אני מקווה שהיא תצליח להשתתף בחתונה ומאחל לה ולבתה מזל טוב הרבה בריאות ואושר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות