מפחד המלחמה ב’הדתה’? קופ”ח כללית ביטלה ‘ערב נשים’ עם רבנית

בשבוע שעבר הוזמנו מבוטחות קופת חולים כללית בגליל העליון ל"שיחה על עוצמה נשית והפרשת חלה" עם הרבנית רונית ברש • לאחר שמבוטחות בקופה מתחו ביקורת ב'הארץ' - ההרצאה בוטלה
יוסף גרינבוים
ד' ניסן התשע"ח / 20.03.2018 13:09

המתקפה נגד ‘הדתה’? קופת חולים ‘כללית’ ביטלה ערב בריאות לנשים שהיה אמור להתקיים היום (שלישי) בקרית שמונה עם הרבנית רונית ברש.

בהזמנה לנשים, שנשלחה במסרונים לטלפונים הניידים שלהן כחלק מההודעות השוטפות המתקבלות מהקופה, נאמר: “נשות קרית שמונה והסביבה, הנכן מוזמנות לערב נשים מרגש שכולו בריאות, עם הרבנית רונית ברש. האירוע ללא תשלום”.

לפי דיווח ב’הארץ’, הביטול של הרצאת הרבנית נעשה לאחר שמבוטחות בקופה מתחו ביקורת על הרצאתה באירוע של הרבנית, הידועה כמחזירה בתשובה.

בדף ההרשמה לכנס נכתב כי האירוע נדחה, אולם לא נקבע מועד חדש לקיומו. בכללית לא ענו לפניית ‘הארץ’.

בפרסומים של האירוע נכתב כי מלבד ברש, בערב היתה אמורה לדבר גם מנהלת סיעוד מרכז בריאות האישה, שירה קציר, שתדבר על בדיקות סקר לגילוי מוקדם של סרטן.

עוד נכתב כי המפגש עם ברש יכלול “שיחה על עוצמה נשית והפרשת חלה”.

רינה לבנון, תושבת קיבוץ כפר בלום, זעמה על המסרון שקיבלה מקופת החולים.

“למה המרפאה שלי שולחת לי הודעה כזאת? כשאני מקבלת סמס מהמרפאה אני חושבת שהגיעו תוצאות בדיקות, לא שאני מקבלת הזמנה לערב עם רבנית”, אמרה בשבוע שעבר לבנון ל’הארץ’. “אני חושבת שזה נגד החוק, גם אם הייתי מקבלת הזמנה ללונה פארק. זו חציית קו אדום. זה לא קשור לבריאות שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות