הרצח של עדיאל הי”ד: נעצרו שמונה ערבים שצפו והתעלמו

בתחקור מעמיק של הרגעים בהם התרחש הפיגוע ועד לניטרול המחבל בידי השוטרים עלה: במקום שהו 8 ערבים נוספים שהבחינו במתרחש ולא פעלו בכדי למנוע או לצמצם את הפגיעה • החשודים, בגילאי 15-67 סוחרים ותושבי המקום, נחקרו בחשד לאי מניעת פשע: שניים שוחררו
חיים טוויל
ד' ניסן התשע"ח / 20.03.2018 09:56

חקירת המשטרה שנפתחה בזירה בו בוצע ביום ראשון אחר הצהרים פיגוע הדקירה, במהלכו נרצח עדיאל קולמן הי”ד מכוכב השחר, העלתה עד כה כוונה ברורה של המחבל לפגוע באזרחים חפים מפשע על רקע לאומני.

עוד עלה בתחקור מעמיק של הרגעים בהם התרחש הפיגוע ועד לניטרול המחבל בידי השוטרים, כי במקום שהו אותה העת 8 אנשים נוספים הסוחרים ומתגוררים במקום.

על פי החשד, אלו הבחינו במתרחש ולא פעלו בכדי למנוע ו\או לצמצם את הפגיעה באזרח שנרצח.

החשודים, בגילאי 15-67, נעצרו על ידי חוקרי המשטרה אמש (שני) והובאו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד ל’אי מניעת פשע’. שניים מהם שוחררו בתום החקירה.

בשעות הצהריים, יובאו 6 מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

“משטרת ישראל תפעל למיצוי החקירה עם החשודים ומיצוי הדין עם מי מהם שיכול היה למנוע ו\או לצמצם את הפגיעה, דבר שעלול היה להציל את חייו של הנרצח”, אומרים במשטרה.

במשטרה מציינים עוד, כי  פריסת הכוחות המתוגברת בשטח, הן במערב ובמזרח ירושלים וברחבי העיר העתיקה, נמשכת מזה תקופה ארוכה והיא נועדה למנוע ולסכל כל ניסיון של כל גורם לפגוע בחפים מפשע. “התגובה המהירה, המיידית והנחושה של השוטרים בכל אירוע המתרחש בשטח היא פועל יוצא של ההיערכות המבצעית בכלל גזרת ירושלים”, אומרים במשטרה.

עדיאל קולמן הי”ד, אב לארבעה בן 32, הובא למנוחות אתמול בבית העלמין בכוכב השחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות