איילת קולמן: “הבן שלי לא מפסיק לבכות מי ייקח אותו על הכתפיים”

אלמנתו של עדיאל קולמן הי"ד, סיפרה ב'גלי ישראל': "בדיוק לפני שבוע חגגנו עשור לנישואים. עם הרבה חלומות, ושמחה ותקווה ושום מחשבה על דבר כזה" • ואיך קיבלת ההודעה שהוא נפגע? "דפקו פה שני אנשים מהישוב. אחת מצוות צחי, אני גם בצוות צחי בעצמי, אז הבנתי..." • האזינו
חיים טוויל
ג' ניסן התשע"ח / 19.03.2018 10:49

איילת קולמן, אלמנתו של עדיאל קולמן הי”ד, שנרצח אתמול בעיר העתיקה בירושלים, העניקה  הבוקר (שני) ראיון לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’.

“בדיוק לפני שבוע חגגנו עשור לנישואים. ככה באמת עם הרבה חלומות להמשך, ושמחה ותקווה ושום מחשבות באמת חלילה על דבר כזה”.

היא סיפרה: “עדיאל היה בעל אוהב ותומך ובאמת איתי בכל, אני חושבת שהוא מיוחד שמקבל אותך בכל מקום שאתה נמצא, מקבל ומכיל ואוהב. גם כלפי וגם כלפי הילדים שבאמת איבדו אבא אדיר. בדברים הכי הכי קטנים.

“הבן שלי לא מפסיק לבכות מי ייקח אותו על הכתפיים ומי יראה מה הוא בונה, אבא שמתלהב מכל דבר שהם עושים ומצחיק אותם ומטייל איתם ומצלם אותם, ובאמת כל כך אוהב אותם אהבת נפש. באמת אובדן מאוד מאוד גדול”.

קולמן סיפרה עוד:”כמעט לא דברנו אתמול, כמה דקות בבוקר כמה דקות אחרי הצהרים. מתי הוא מתכנן להגיע. תכננתי שהוא יגיע להחליף אותי עם הילדים, שאני אוכל לקפוץ עם הבנות לקנות שמלות לחג. ראיתי שהוא מתעכב, אבל הרבה פעמים היה לוקח לו זמן, הוא היה בטרמפים. ראיתי שהיה בווייז עומס בחירמה, אז אמרתי: אוקיי נשמע הגיוני, לא עבר לי לשניה בראש”.

כשנשאלה – ואיך את מקבלת את ההודעה שהוא נפגע בפיגוע?

קולמן: “דפקו פה שני אנשים מהישוב. אחת מצוות צחי, אני גם בצוות צחי בעצמי, אז אני ידעתי שאם צוות צחי…

“בשניה שראיתי את צוות צחי, הבנתי שמשהו קרה והשניה דודה של בעלי שגם גרה פה (…) הייתי עם שתי הבנות הגדולות שלי, בת 9 ובת 6. הן אומרות לנו שהוא נפצע קשה. בהמשך הרופא התקשר אלינו, הרופא שאחראי על הניתוח מהטיפול נמרץ התקשר אלי.

“בבית חולים בשיחה אחר כך עם הרופא הבנו כמה המצב קשה מאוד כאילו קריטי. באמת בהמון המון רגישות קראו לנו אחר כך לדקות האחרונות להיכנס, אם אנחנו רוצים להיות לידו שניה שזה הסוף. באמת בהמון רגישות, צוות בית החולים היה איתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות