הנרצח בפיגוע: עדיאל קולמן הי”ד מכוכב השחר, אב ל-4 ילדים

עדיאל קולמן הי"ד, בן 32, תושב כוכב השחר שבחבל בנימין, שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים נפטר מפצעיו • בית החולים: "פצוע הדקירה נפטר מפציעתו, למרות מאמצי החייאה ופעולות מצילות חיים" • הלווייתו תיערך בשעה 11:00 בבוקר - בכוכב השחר
חיים טוויל
ג' ניסן התשע"ח / 18.03.2018 23:36

עדיאל קולמן הי”ד, בן 32, תושב הישוב כוכב השחר שבחבל בנימין, בן היישוב קשת שברמת הגולן – הוא היהודי שנרצח ביום ראשון אחר הצהריים בפיגוע דקירה שביצע מחבל פלסטיני ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים.

עדיאל הי”ד הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

בית החולים ‘שערי צדק’ פרסם הלילה הודעה לפיה נקבע מותו. “בצער רב הננו להודיע כי פצוע הדקירה נפטר מפציעתו, למרות מאמצי החייאה ופעולות מצילות חיים”, נמסר מבית החולים.

הלווייתו תיערך בשעה 11:00 בבוקר – בכוכב השחר.

ברגעים שקדמו לפיגוע נראה המחבל מסתובב באזור הרובע היהודי, ומברר עם הסוחרים במקום אם יש עבודה. בשלב מסוים הוא זיהה את עדיאל, הלך אחריו ולפתע שלף סכין, דקר אותו ופצע אותו קשה מאוד.

חובשים ופאראמדיקים של מד”א טיפלו בעדיאל הי”ד שנפצע אנושות מדקירות בפלג גופו העליון בזירת האירוע – והוא פונה לבית החולים ‘שערי צדק’, שם נאבקו הרופאים במשך שעות על חייו.

מחקירת הפיגוע עולה כי סמוך לשעה 16:47 התנפל המחבל על עדיאל ברחוב הגיא, החל לדקור אותו באמצעות סכין ופצע אותו באורח קשה מאוד.

המחבל – עבד אלרחמאן מאהר סעאדה בני פאדל, בן 28 נשוי עם שני ילדים, מהכפר עקרבה שבאזור שכם – נוטרל על ידי שוטר שהיה באזור וירה בו.

חובש רפואת חירום במד”א, פנחס בלזברג, הלומד בישיבת עטרת כהנים הסמוכה שהגיע למקום האירוע, סיפר: “מיד כשקיבלתי את הקריאה על הפיגוע לקחתי את התיק ההחייאה ואת והאלונקה שיש לנו באופן קבוע בישיבה ורצתי למקום. על המדרכה שכב צעיר בשנות ה-20 בהכרה כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון ובגפיים”.

הוא הוסיף: “הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישה עם תחבושת מיוחדת ועצירת דימומים ופינינו אותו לטרקטורון מד”א שהגיע למקום והוציא אותו מהעיר העתיקה לניידת טיפול נמרץ של מד”א שמפנה אותו במצב קשה מאוד לבית חולים”.

פאראמדיקית מד”א, אילנה אברמס, שטיפלה בפצוע סיפרה: “סמוך לשער האריות חברנו לטרקטורון של מד”א שהוציא את הפצוע, גבר כבן 30 כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, נוזלים ותרופות ופינינו אותו לבי”ח תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו קריטי. בבי”ח הצוות המתין לנו וממשיך להיאבק על חייו”.

ד”ר ישי בן אורי זילביגר, רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: “תוך כדי פינוי הפצוע על רכב השטח של מד”א – צוות הרובע היהודי לעבר ניידת טיפול נמרץ סייעתי להעניק טיפול רפואי ראשוני לפצוע מדקירה בפלג גופו העליון ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות