הדגים בבריכות כבר אוכלים כשר לפסח: וכמה טונות דגים תאכלו בחג

איזה דג מוביל במכירות? איזה דגים רושמים עליה חדה בביקוש? • אלי שריר, מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים בישראל: "מטבע הדברים, סימון דגים טריים הוא עניין מורכב וקשה לביצוע ולכן המיתוג שעשינו נועד לאפשר זיהוי ולדעת היכן ניתן למצוא ולרכוש את הדגים שלנו"
שייע קליין
ב' ניסן התשע"ח / 18.03.2018 20:49

מגדלי הדגים בישראל מתחילים החל ממחר ועד ה-8.4 להאכיל את דגי הבריכות בתערובות מזון כשרות לפסח, בכדי להבטיח כי הדגים העולים על שולחן הסדר של בית ישראל עומדים בדרישות הכשרות לפסח.

מנתוני ארגון מגדלי הדגים בישראל עולה, כי במהלך פסח 2018 ישווקו בישראל 700 טונות של דגי קרפיון, 575 טונות אמנונים (-מושט), כ-300 טונות דגי בורי וכ-100 טון דגי באס. זאת לצד דגי ברמונדי, פורל, מוסר ועוד.

עמיחי גלר, ראש שולחן המגדלים: כמדי שנה, לקראת הפסח, אנחנו רואים עלייה בביקוש לדגים בכלל ולדגים הטריים בפרט. מגדלי הדגים נערכים מראש לביקוש ובשלב זה לא צפוי מחסור בדגים טריים ואיכותיים בתקופת החג”.

גלר,  מציין כי בימים האחרונים מזהים בארגון עלייה חדה בביקוש לדגי באס ובורי טריים. “כל דגי הבורי והבאס שאנחנו מספקים כרגע נחטפים מיד, ואנו עושים מאמץ לנסות ולעמוד בביקוש למשך הפסח כולו”.

בשבועות האחרונים השלים ארגון מגדלי הדגים מהלך של שיתוף פעולה עם מספר רשתות שיווק, במסגרתו מותגו 65 עמדות מכירת דגים טריים ברשת יינות ביתן ו-41 נקודות מכירה ברשת רמי לוי.

כמו כן, מותגו כ-18 חנויות דגים מתמחות ברחבי הארץ ובסך הכל מותגו למעלה מ-120 נקודות קצה בשילוט והכוונה, המקלים על הצרכנים לזהות את הדג הישראלי הטרי.

בחלק מנקודות המכירה ניתן למצוא גם עמדות ובהן מתכונים נבחרים על בסיס דגי בריכות ישראלים טריים, אותם ניתן לקבל בעת הרכישה ולהכין בבית.

אלי שריר, מנכ”ל ארגון מגדלי הדגים בישראל: “מטבע הדברים, סימון דגים טריים הוא עניין מורכב וקשה לביצוע ולכן מהלך המיתוג, שבצענו לאחרונה, נועד לאפשר לצרכן הישראלי לזהות ולדעת היכן ניתן למצוא ולרכוש את הדגים שלנו.

“כרגע אנחנו כבר פרושים עם ערכות מיתוג במספר גדול מאוד של חנויות ורשתות שיווק, ואזרחי ישראל יכולים לזהות בקלות את הדג הישראלי לקראת ליל הסדר וארוחות החג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות