הזמר יונתן רזאל מגיב לראשונה על המסקינטייפ: “זה היה ממקום טהור”

המוזיקאי החרדי מסביר לראשונה בשיחה עם כתב חדשות 2, מדוע כיסה את עיניו במסקינטייפ בהופעה מול נשים בבנייני האומה • "אני לגמרי מבין אישה שנעלבה ממני. אני מבקש סליחה ממי שנעלבה"
אבי כץ
ב' ניסן התשע"ח / 18.03.2018 12:47

הזמר והיוצר יונתן רזאל הגיב לראשונה, בשיחה עם יונתן ריגר מחדשות 2, על שהתרחש בהופעה בבנייני האומה, כאשר הסתיר את עיניו בכיסוי שחור מול ריקודי נשים באירוע.

רזאל אומר כי במובן המהותי לא מדובר בטעות: “זה היה ממקום טהור, ממקום משמח. אני לגמרי מבין אישה שנעלבה ממני. אני מבקש סליחה ממי שנעלבה”.

רזאל הסביר: “יש פה שני עולמות, מצד אחד לחיות את אומנות השירה עד הסוף, מצד שני לחיות כאדם חרדי שיושב ולומד ומקדש את עצמו. אני מצידי בחיים לא הייתי עושה דבר שפוגע. המטרה הייתה לאפשר לכולם לשמוח.

“זה גם בא מתוך מקום שלכבד את אשתי ששולחת אותי לשדה הקרב, יכולתי רק לסגור את העיניים, אבל ראיתי שיש נשים שרק יושבות ורציתי לאפשר להן לרקוד ולשמוח ולכן שמתי את המסקינטייפ”.

רזאל הוסיף: “באותו ערב בכלל לא היה שום סערה, שום אישה לא אמרה מילה – היה רק כיף. בבוקר שאחרי הלכתי כרגיל ללמוד בכולל וכשחזרתי לבית, ראיתי 50 שיחות שלא נענו. בהתחלה חשבתי להגיב לכולם שהיה שמח מאוד ולא קרה כלום, אבל החלטתי שלא להגיב כי זה רגיש”.

ביום חמישי יצא אלבומו החדש – הרביעי – של יונתן רזאל. בעוד שבין שלושת אלבומיו הקודמים חלפו כארבע שנים, האלבום הנוכחי מגיע פחות משנה אחרי אלבומו האחרון (“פותח לב”). באלבום מתגלה רובד נוסף ליצירתו המוזיקלית.

את כל השירים והניגונים עיבד יונתן רזאל לתזמורת סימפונית במיוחד למופע עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות