הסקרים מסמנים התרסקות? אבי גבאי: “לא מתכוון לזוז לשום מקום”

למרות האיומים בפוטש נגדו, אחרי התחזיות העגומות בכל הסקרים - הודיע יו"ר המחנה הציוני כי אין בכוונתו לפנות את מקומו: "יש אישים במפלגה שלא הפנימו עדיין שהפסידו לי"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשע"ח / 17.03.2018 22:47

כל הסקרים מצביעים על התרסקות בבחירות, אבל  יושב ראש המחנה הציוני, אבי גבאי, לא מתכוון לזוז לשום מקום.

לפי פירסום בחדשות עשר, במהלך כנס עם פעילים בנצרת תקף היום (שבת) היו”ר של המחנה הציוני בחריפות את בכירי מפלגתו, נוכח האיומים בפוטש. “אני לא מתכוון לזוז לשום מקום”, הודיע.

גבאי הוסיף: “יש אישים במפלגה שלא הפנימו עדיין שהפסידו לי. מי שלא יתגייס להצלחת המפלגה בבחירות, המתפקדים יבואו איתו חשבון בפריימריז לרשימה”.

בסקר חדשות עשר האחרון לפני שבוע עלה, כי המחנה הציוני בראשותו של אבי גבאי זוכה ב-11 מנדטים בלבד, ירידה של 13 מקומות מהכנסת הנוכחית.

גם בסקר של מכון המחקר פאנלס פוליטיקס שפורסם בוואלה לפני 10 ימים מקבלתץ המחנה הציוני 11 מנדטים בלבד.

מסקר פנימי של הליכוד שפורסם ביום שישי בעיתון ‘ישראל היום’ המחנה הציוני מרוסקת עם 10 מנדטים.

בסקר  של חדשות 2 מלפני פחות משבוע זוכה המחנה הציוני ל-13 מנדטים בלבד.

בתוך כך תקפה היום חברת הכנסת תמר זנדברג, המועמדת לראשות מרצ, באירוע “שבתרבות” בחולון, את התנהלות המחנה הציוני במהלך המשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס בשבוע שעבר.

“מפלגת העבודה המחנה הציוני במו ידיה נתנה לממשלת הליכוד והימין להישאר על כנה החזיקה לה את הכיסא”.

היא הוסיפה: “המחנה הציוני מנעו את הבחירות שיכולנו לצאת אליהן השבוע. מעשה כל כך מביש לאופוזיציה, קודם כל אופוזיציה באשר היא אופוזיציה, ואחר כך מה הפחד? מהסקרים? יכולנו לצאת כבר השבוע למסע להחלפת השלטון במדינת ישראל ולצערי הרב מי שמנעו את זה היו חברים במחנה הציוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות