האם ששיכלה שניים מבניה פרצה בבכי: פרס ישראל על מפעל חיים למרים פרץ

פרץ, האם ששכלה שניים מבניה הי"ד בעת שירותם הצבאי, התבשרה הערב על הזכייה מפיו של שר החינוך - שהגיע אל ביתה • עם קבלת הבשורה פרצה פרץ בבכי- ואמרה: "זה של אוריאל ואלירז. זה לא שלי"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר התשע"ח / 15.03.2018 23:52

שר החינוך נפתלי בנט הגיע הערב (חמישי) אל ביתה של מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ הי”ד, כדי לבשר לה באופן אישי על זכייתה בפרס ישראל בשל פעולותיה הרבות לחיזוק הרוח היהודית-ישראלית.

בסרטון שהעלה שר החינוך בנט לפייסבוק הוא נראה מגיע אל ביתה ומבשר לה על הזכייה: “מרים, את זכית בפרס ישראל בשנת ה-70 של מדינת ישראל על כל העשייה החינוכית שלך והנחלת המורשת. את מסמנת את הגבורה של האמא היהודיה לנוער הישראלי, אני חושב על אלירז ואוריאל”.

פרץ, שהייתה בבית יחד עם אליסף בנה, פרצה בבכי כשקיבלה את הבשורה – ואמרה לבנט: “יש אלוקים, זה של אוריאל ואלירז זה לא שלי… קטונתי. תודה רבה, תודה”.

”הגעתי כעת לביתה של מרים פרץ לבשר לה אישית שזכתה בפרס ישראל למפעל חיים על חיזוק הרוח היהודית-ישראלית”, כתב בנט בטוויטר. ”מרים פרץ, ‘אם הבנים’, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקדישה את חייה לעשייה החינוכית.

”מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם. האם של כולנו. מזל טוב”, הוסיף השר בנט.

מרים פרץ הודתה על זכייתה בפרס היוקרתי: ”העין בוכה מגעגועים לבניי האהובים אוריאל ואלירז שאין יום שאני לא מתגעגעת אליהם, לאישי היקר אליעזר שדחף אותי ולא עזב אותי בכל יום מחיי וגרם לי להיות יותר טובה”, אמרה.

”והלב שמח, שמח על היכולת לחיות פה במדינת ישראל חיים מלאי שמחה ואהבה, שמחה על העם והמדינה שלי. שמחה על כל רגע שאני קמה בבוקר ויכולה לחיות ואומרת תודה. תודה שיש לי את הזכות להיות חלק מהעם הנפלא הזה”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך את השר לשעבר דוד לוי ואת מרים פרץ על זכייתם בפרס ישראל על מפעל חיים.

”מברך את דוד לוי ואת מרים פרץ על זכייתם בפרס ישראל, לו הם כה ראויים לאור עשייתם ומחוייבותם העמוקה למדינתנו”, אמר נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות