הם ישרדו את זה? אלדד יניב: עוזב את ‘העבודה’, הם עשו תרגיל מסריח

אלדד יניב, מראשי הלוחמים נגד ראש הממשלה, נסער מהדיווח ב'הארץ' לפיו ראשי המחנה הציוני תיאמו עמדות עם חלקים בקואליציה כדי שהבחירות לא יתקיימו ביוני - ועשו זאת מאחורי גבו של אבי גבאי • "זה כל כך מטורף. נשבר לי הלב"
אריה ריבקינד
כ"ח אדר התשע"ח / 15.03.2018 11:59

אלדד יניב, היועץ לשעבר של ראשי ממשלות ומראשי המפגינים של השמאל הקיצוני במוצאי השבתות, הודיע היום (חמישי) כי החליט לעזוב את מפלגת העבודה.

בראיון שהעניק בגלי צה”ל לירון דקל ועמית סגל – אמר אלדד: “אני לא חושב שאני יכול להמשיך להיות חלק – מנהלים מאבק כבר למעלה משנה, והם נעדרים. לא מנהלים מאבק עם הידיים בכיסים, הצמרת של המפלגה יותר מדי מחוברת לכיסא”.

מה שהוביל את יניב לצעד הפרישה היא כתבה שפורסם אמש ב’הארץ’ העיתונאי חיים לוינסון, תחת הכותרת: “בכירי המחנה הציוני התאחדו נגד עמדת גבאי – ומנעו את נפילת ממשלת נתניהו”.

אמש כתב יניב בדף הפייסבוק שלו כי הוא נסער מהסיפור לפיו ראשי המחנה הציוני תיאמו עמדות עם חלקים בקואליציה כדי שהבחירות לא יתקיימו ב-26 ביוני, ועשו זאת בתיאום ומאחורי גבו של יו”ר המפלגה, אבי גבאי.

“אני כל כך נסער מהסיפור הזה”, כתב יניב. “זה כל כך מטורף. כל כך משוגע. נשבר הלב. נשבר לי הלב: שנה אנחנו נאבקים ברחובות שהוא יילך. שהוא ייצא לנבצרות. שהוא יתפטר. שהוא יילך לבחירות.

“והנה, בתרגיל מסריח. ברגע. החברים שלנו. אנשים שאנחנו אוהבים. מוכרים הכל. מוכרים אותנו. למות”.

הבוקר הוא כתב בדף הפייסבוק שלו נגד ח”כי המחנה הציוני: “מי שמפחד מהבוחרים לא ראוי להנהיג. מי שמביט בסקרים ולא מבין שאפשר לשנותם: התחלק על השכל. מי שחושב ששלושה חודשים לפני הבחירות אפשר להכריז על הפסד בבחירות הוא פחדן ומגיע לו ביבי. מי שמאמין ונלחם בכל הכח והתקווה יציל את ישראל”.

יניב הקים בעבר את מפלגת ארץ חדשה, אך היא לא עברה את אחוז החסימה. הוא התמודד ברשימת העבודה לכנסת והגיע למקום ה-30.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות