“הפתעה, עוד הדלפה”: המשטרה רוצה לחקור את נתניהו לפני הפסח

המשטרה פנתה ליועמ"ש כדי לזמן שוב לחקירה את נתניהו, רעייתו שרה וייתכן שגם את בנם יאיר לחקירה בפרשת בזק • מטעמו של ראש הממשלה: איזו הפתעה! פחות מיממה אחרי שנתניהו פתר בהצלחה את המשבר הקואליציוני מתפרסמת הדלפה כדי לוודא שהנושא לא ירד מהכותרות
חיים טוויל
כ"ז אדר התשע"ח / 14.03.2018 20:48

חזרו להדליף נגד נתניהו: המשטרה פנתה ליועץ המשפטי כדי שיאשר לזמן לחקירה נוספת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, את רעייתו שרה וייתכן שגם את בנו יאיר בתיק 4000.

לפי הדיווח בחדשות 2 הערב (רביעי), באגף החקירות והמודיעין מבקשים לקיים את החקירה עוד לפני חג הפסח, אבל המועד תלוי אך ורק בנתניהו.

לפי הדיווח של משה נוסבאום, בחקירה הבאה יציגו החוקרים לנתניהו ולרעייתו תוצרים ראשוניים מהעדות שמוסר עד המדינה ניר חפץ.

אתמול סיים חפץ את מעצר הבית שלו, אך לא סיים את עדותו: הוא ממשיך להתייצב מדי יום במשרדי להב 433 ומוסר עדות מפורטת. לפי הדיווח זה ייקח, כך נראה, לפחות עוד שבוע-שבועיים.

בשלב זה צפויות לראש הממשלה ורעייתו עוד מספר חקירות.

בחקירתו הקודמת ניכר היה שראש הממשלה נערך היטב עם פרקליטיו, אולם לטענת המשטרה  לא הצליח להפריך או אפילו לסדוק את החשדות נגדו, שעדויותיהם של חפץ ושלמה פילבר ביססו היטב.

מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה לדיווח: “איזו הפתעה! פחות מיממה אחרי שראש הממשלה נתניהו פתר בהצלחה את המשבר הקואליציוני, מתפרסמת בתקשורת עוד הדלפה מהחקירות, כדי לוודא שהנושא לא ירד מהכותרות אפילו יממה אחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות