ינון אזולאי הבטיח במליאה: אהיה ח”כ אישי • אביו: “תזכור את החלש”

הח"כ החדש של ש"ס הצהיר הערב אמונים במליאת הכנסת • אריה דרעי: "מה יותר משמח כאשר אנחנו, הזקנים, רואים את הדור השני עושים חיל"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר התשע"ח / 14.03.2018 20:32

ינון אזולאי הצהיר הערב (רביעי) אמונים במליאת הכנסת ויחל לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש”ס במקום אביו, השר לענייני דת דוד אזולאי, שפרש מהכנסת.

ח”כ ינון אזולאי נשא דברים לאחר הצהרת האמונים, פנה לאביו – ואמר: “לא פעם שמעתי אותך אומר שאם אחד מילדך יפנה לעסוק בפוליטיקה, אזי נכשלת בחינוך. אני רוצה לומר לך שלא נכשלת בחינוך. אולי אני סטיתי מהמסלול, אך לא מהדרך.

”בעזרת ה’ נמשיך יחד עוד שנים רבות ובבריאות איתנה בעשייה מבורכת ביושר והגינות כמו שלימדתני, לתת קדימה לעני לפני העשיר, לחלש לפני החזק, לרעב לפני השבע, וכמובן מעל כולם בני התורה”.

ינון הבטיח: ”אבקש לפנות לכלל אזרחי מדינת ישראל תושבי הפריפריה הנגב והגליל בכלל, ואשדוד עירי בפרט. דעו כי מהיום יש לכם חבר אישי בכנסת, אעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין”.

השר דרעי  אמר בדברי הברכה לח״כ הנכנס – במליאה: “הרבה טלטלות עברנו בשבוע הזה מבחינת מזג האוויר… ואף חזאי לא היה יכול לתת לנו תחזית מדויקת. בתחילת השבוע ינון אזולאי מתקשר אלי ואומר לי שאולי לא כדאי לבצע את המהלך, כי זה השבוע האחרון של המושב וכבר הולכים לבחירות, אז בשביל מה להיכנס ולקחת משכורת. נו, אני לא מכיר עוד אנשים שהיו מקיימים את השיחה הזו…

“אמרתי לו נדבר בבוקר. ביום שני בבוקר אמרתי לינון: תמשיך במהלך. אמנם במהלך יום שני השתנה שוב מזג האוויר, אבל בסופו של דבר התייצב ברוך ה’. ינון יכנס לכנסת ותהיה לו עבודה רבה כאן כח״כ וכשליח ציבור יעיל”.

קודם לכן התקיימה ישיבת סיעת ש״ס חגיגית, בהשתתפות חברי כנסת של התנועה, ח״כים מסיעות אחרות, אורחים ובני משפחה – שברכו את הח”כ הנכנס.

יו״ר שס אריה דרעי אמר באירוע: “אנחנו מסיימים היום מושב עמוס הישגים ואתגרים באירוע משמח, ומה יותר משמח כאשר אנחנו, הזקנים, רואים את הדור השני של הפעילים שלנו, גידולים שאת רובם ככולם אני זוכר כנערים, והיום כל אחד בתחומו עושים חיל. אין שמחה גדולה מזו. לראות שיש המשכיות טובה כזו.

“אנחנו לא נפרדים מרבי דוד. הוא נשאר שר הדתות, אבל יש לו שמחה כי זה הבן שלו, אני רוצה להודות לו ולאשתו הצדקת שגידלו משפחה לתפארת ועל המתנה שנתנו לנו. ינון הוא כמו הבן שלנו.

“כבר שנים, מאז שראינו אותו כפעיל בשקט, צניעות וביושר ובחן וחסד. לא שמעתי שום תלונה משום אדם עליו. הוא יודע לחבר בין אנשים ולעזור לכל אדם.

“בשנים האחרונות כשהיה בלשכתי השתבח וצבר נסיון אין ספק שזה יעזור לו בכנסת. תהיה לו במה וכלים טובים יותר לעזור לאנשים לפתור בעיות”.

שר הדתות הרב דוד אזולאי הודה בהתרגשות לנוות ביתו ולבנו ינון: “תזכור תמיד את האדם החלש. תמשיך להיות קשוב לכולם כי רק בזכות האנשים שבשטח אנחנו נמצאים כאן. הקב”ה יעזור שתזכה לעשות חיל ולקדש שם שמים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות