חנין זועבי תורחק לשבוע • חזן: תנו לי כוח ותראו איך החיוך שלה נעלם

חברת הכנסת מסיעת בל"ד טענה בוועדת החינוך של הכנסת כי חיילי צה"ל "רוצחים בשטחים הכבושים" • ח"כ אורן חזן: "הפעם למען מראית עין, בעקבות תלונתי, הם החליטו להרחיק את המחבלת רק לשבוע"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר התשע"ח / 14.03.2018 17:25

אורן חזן לא יישב בחוץ לבד: ועדת האתיקה של הכנסת החליטה היום (רביעי) להרחיק לשבוע את ח”כ חנין זועבי מכל דיוני מליאת הכנסת והוועדות במשכן –  לאחר שכינתה את חיילי צה”ל “רוצחים”.

בדיון שהתקיים בוועדת החינוך בחודש שעבר – אמרה זועבי: “קוראים רוצח לבן אדם שרוצח גם פעם אחת בחיים או שרוצח מישהו כל יום בחייו, לכן גם הצבא שמדי פעם רוצח, לא כל יום… לא שמעת על נערים פלסטינים שנרצחו?… מספיק שרוצחים כל ארבעה ימים… מי רוצח את הפלסטינים בשטחים הכבושים”.

ח”כ אורן חזן מהליכוד הגיש לוועדת האתיקה קובלנה נגד הח”כית מבל”ד.

הוועדה קבעה כי דבריה בגנות חיילי צה”ל ”אינם ראויים להגנה הרחבה שהוועדה פורשת על חופש הביטוי הפוליטי של חברי הכנסת”.

לאור העובדה שאין זו הפעם הראשונה שבה ח”כ זועבי הפרה את כללי האתיקה, החליטה הוועדה להרחיק אותה למשך שבוע מדיוני מליאת הכנסת וועדות הכנסת – אך זועבי תהיה זכאית להיכנס לישיבות לצורך הצבעה בלבד.

ההרחקה תחול בשבוע הראשון של כנס הקיץ הקרוב.

ח”כ אורן חזן מהליכוד הגיב להחלטת ועדת האתיקה: ”ועדת האין אתיקה הרחמנית והמתחשבת, בהובלת אדלשטיין, שוב מוכיחה שלח”כים תומכי הטרור מותר הכל. הפעם למען מראית עין, בעקבות תלונתי, הם החליטו להרחיק את המחבלת רק לשבוע.

“אבל יודעים מה, גם זאת התחלה. מבישה, אבל התחלה!”.

‘חזן הוסיף: ‘אמשיך להעמיד את הערבים תומכי הטרור בכנסת במקום – ואתם תמשיכו לתת לי את הכוח ותראו איך החיוך של המחבלת ויתר חבריה המחבלים נעלם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות