למה בירך ח”כ איתן כבל ‘הגומל’ והאם ליצמן יגיע ל’איצקוביץ’ • צפו

ח"כ איתן כבל חבש כיפה לראשו על דוכן המליאה ובירך ברכת 'הגומל' על הממשלה שניצלה • "נפתלי בנט, המועמד לראשות הממשלה, אולי יותר מכולם צריך לברך הגומל מהפחד שישתו לו את המנדטים. יהיה צפוף מחר בבתי הכנסת''.
אבי כץ
כ"ז אדר התשע"ח / 14.03.2018 17:08

ח”כ איתן כבל מהמחנה הציוני, פעם-פעם תלמיד ישיבה, ניצל את נאומו על תקציב המדינה, כדי לברך ברכת ‘הגומל’ על משבר הבחירות שהסתיים ולעג לראשי סיעות הקואליציה.

“ברכה זו מכוונת בעיקר לך אדוני ראש הממשלה שבנס ניצלת, אתה וממשלתך. אני מברך גם בשמם של כל השותפים שלך לקואליציה שחששו לך:

ליברמן – למרות שהוא לא רגיל לברך, הוא כבר התחיל לצלם תמונות של משרד הביטחון מהפחד שלא יחזור לשם.

דרעי – הוא בטח מחכה למחר, ליום שמוציאים בו ספר תורה, ושם יברך.

ליצמן – יעבור בשטיבלך באיצקוביץ’ בבני ברק גם הוא כדי לברך ‘הגומל’.

וכמובן, נפתלי בנט, המועמד לראשות הממשלה, שאולי יותר מכולם צריך לברך הגומל מהפחד שישתו לו את המנדטים בקשית כפי שנתניהו עשה לו אחרי שניגן וזימר בקול צורם ‘ירושלים של זהב’ בכיכר רבין בבחירות האחרונות. יהיה צפוף מחר בבתי הכנסת”.

ח”כ כבל הוסיף: “אדוני ראש הממשלה עמדת פה אתמול כאילו אתה המנצח, הסתלבטת עלינו, אך זה היה פייק ניצחון – הדאחקה היא עליך, לא עלינו. יותר מכל, מה הסתבר פה בעשרה ימים האחרונים? מסתבר שהשותפים שלך יותר חזקים ממך – הוציאו אותך קטן.

”ישנת על זה בלילה, והבנת שהסיפור באמת קשה עד כדי כך שהמשבר עשה אותך חולה. אם מישהו אחוז בהלה כאן, זה אתה אדוני ראש הממשלה. והשאלה שרצה אצלך עכשיו בראש היא – איך תשרוד את המשבר הבא?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות