מרצ: דיל מסריח של המחנה הציוני מנע בחירות • בנט: “השכל ניצח”

אחרי פרסום המתווה שמנע את הקדמת הבחירות - תקפה ח"כ תמר זנדברג ממרצ את האופוזיציה: "עד כדי כך למדנו לפחד מבחירות? הגיע הזמן שנפסיק להתנצל, ככה אי אפשר להנהיג" • בנט: "השכל הישר ניצח, האינטרס הלאומי גבר"
אריה ריבקינד
כ"ו אדר התשע"ח / 13.03.2018 20:08

דקות אחדות אחרי פרסום המתווה שמנע את הקדמת הבחירות, נימקה הערב (שלישי) ח״כ תמר זנדברג, המועמדת המובילה בהתמודדות על ראשות מפלגת מרצ, את הצעת החוק לפיזור הכנסת – והאשימה כי גורמים במפלגת המחנה הציוני חברו לגורמים בקואליציה ומנעו את הבחירות.

״כולם דיברו על ביבי הקוסם, אבל מדובר בקוסם מארץ עוץ: איש קטן עם מטאטא שעושה הרבה תנועות. לנו אין שום סיבה לפחד מבחירות. ראש הממשלה לחוץ והיסטרי. הוא ילך לבחירות תחת עננת שחיתות סמיכה. אנחנו לא מפחדים מבחירות, הסקרים הם לא תעודת יושר לראש ממשלה מושחת”, אמרה.

“הסיבה שאין בחירות” הוסיפה זנדברג, “זה דיל מסריח בין הקואליציה והאופוזיציה שמנעו מישראל ללכת לבחירות שהיא כל כך זקוקה להם. אנחנו יודעים מי מפחד מבחירות.

“יש פה גורמים במחנה הציוני שחברו לשותפי נתניהו כדי למנוע בחירות. עד כדי כך למדנו לפחד מבחירות? הגיע הזמן שנפסיק להתנצל, ככה אי אפשר להנהיג את מדינת ישראל, אנחנו רוצים בחירות כי אנחנו בטוחים בעצמנו ויודעים שלמדינת ישראל מגיעה ממשלה אחרת. בואו לא נתנצל ונרים את הראש, לישראל מגיע יותר”.

שר החינוך נפתלי בנט בירך על פתרון המשבר הקואליציוני: “השכל הישר ניצח, האינטרס הלאומי גבר. אני מברך את חבריי בקואליציה שהיו שותפים לפתרון משבר זה. נמשיך לשרת את ישראל. הרבה עבודה לפנינו”, צייץ בנט בטוויטר.

ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון בירכה על פתרון המשבר הפוליטי: “בסופו של יום, הממלכתיות והאחריות הלאומית ניצחו את הפוליטיקה. נחשו מה? זה נעשה בהתאם לציפיות רוב הציבור מסיעות הקואליציה. עם הפנים קדימה לאישור התקציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות