תושב רכסים נעצר: חשוד שהתחזה ואילץ נערות לשלוח תמונות וסרטים

חיים טוויל
|
כ"ו אדר התשע"ח / 13.03.2018 18:41
נערה בת 16 מהצפון התלוננה: אולצה לשלוח תמונות, אוימה שיפיץ אותן – ובסוף מימש האיום ושלח לאמא • אותרה בת 14 שנפלה גם היא קורבן למעשיו • החשד: התחזה בכינוי והפעיל מניפולציות שונות • סנגורו: שני הסלולרי שלו חסומים לאינטרנט, עובד 12 שעות ביום ללא מגע עם אינטרנט

יחידה מרכזית במשטרת ישראל, עצרה הבוקר (שלישי), בתום חקירה סמויה שארכה מספר שבועות, חרדי בן 25, תושב העיר רכסים שבצפון, בחשד שיצר קשר עם נערות ברשת, תוך התחזות לאחר – ואילץ אותן לשלוח אליו תמונות וסרטונים בעלי אופי בלתי ראוי, כאשר באחד המקרים אף ביצע מעשה חמור עם אחת הנערות.

ראשיתה של הפרשה, עם קבלת תלונה במשטרה מנערה בת 16, תושבת הצפון, אשר ציינה כי החשוד יצר עמה קשר ברשת החברתית פייסבוק, תוך התחזות בשם אחר, ואילץ אותה לשלוח אליו תמונות חושפניות -ואחר כך איים כי יפיץ אותן לקרוביה, אם תחדל.

לפי משטרה, החשוד מימש את האיום ושלח אל אמא של הנערה את תמונותיה.

מחלק עבירות מחשב ביחידה המרכזית של מחוז חוף, פתח בחקירה מאומצת והצליח להתחקות אחר נערה נוספת, בת 14, אשר נפלה אף היא קורבן למעשיו של החשוד, תוך שהוא מתחזה באותו כינוי, ומפעיל מניפולציות שונות על הקורבן.

החשוד נעצר הבוקר, ובחיפוש בביתו נתפסו מחשבים והתקני אחסון שונים, שבכוונת היחידה להפיק מהן ראיות, ככל הניתן.

במשטרה מדגישים כי החשוד התחזה בעת ההתקשרות עם הנערות, תחת הכינוי המפוברק “רון ג’רמי”. במשטרה בוחנים כעת האם נערות נוספות נפלו קורבן, בהכירן דמות זו בפייסבוק.

רכסים

צילום: yaakov Naumi/Flash90

החשוד הובא היום לאחר מעצרו לבימ”ש השלום בעכו, בבקשה להאריך את מעצרו ולמנוע שיבוש חקירה.

סנגורו של החשוד הכחיש את המעשים. לדבריו, לחשוד אין אינטרנט בטלפונים שברשותו, וכי הוא עובד 12 שעות ביום, במקום בו אין אינטרנט,

בית המשפט האריך את מעצרו עד יום שישי – ה-16.3.18.

“משטרת ישראל פועלת ביתר שאת, כנגד עבריינים המסכנים את בטחון ילדינו, הן במרחב הווירטואלי והן ברחוב, ומפעילה את כל האמצעים הטכנולוגים העומדים לרשותה, על מנת לחשוף, לעצור ולחקור את אותם פושעים עד הבאתם לדין והרחקתם מהחברה”, אמרים במשטרה.

רכסים, חשוד

רכסים, חשוד

רכסים, חשוד