אבי גבאי נגד החרדים: “חוק הגיוס הוא חלטורה וקומבינה פוליטית”

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, תקף בישיבת הסיעה בכנסת: "כל אחד צריך לשרת את המדינה ומי שלא - לא זכאי לאותן זכויות" • "נתנגד לכל מצב שבו הילדים שלנו משרתים את המדינה ועומדים בהגרלה לדירה יחד אלה שלא משרתים את המדינה"
אריה ריבקינד
כ"ה אדר התשע"ח / 12.03.2018 15:22

יו”ר המחנה הציוני, אבי גבאי, התייחס אחר הצהריים (שני) בפתח את ישיבת סיעתו בכנסת לחוק הגיוס – ולאפשרות של הקדמת הבחירות.

“רבותי, מכוכבי ההצגה – נתניהו ושר הבטחון שלו כבר אין לאיש ציפיות. ברית ליברמן-נתניהו היא ברית של שחיתות על חשבוננו. כוח פוליטי, שחיתות, תקציבים והכל בתוך תעשיית עשן וספינים”.

גבאי, המתוסכל מהתנהלות ראשי סיעות הקואליציה – תקף: “התנהלות ראשי הקואליציה בימים האחרונים היא ליקוי מאורות ערכי ופשיטת רגל מנהיגותית. מי היה מאמין שהם יתחננו על נפשם בפני ראש ממשלה שיש נגדו המלצות משטרה על שוחד? מי היה מאמין שהם יעשו את כל הקומבינות על מנת שיישאר ראש ממשלה? הרי כולנו יודעים שאתם מתים שהוא יוחלף – אז איפה האומץ שלכם? המנהיגות? האמת שלכם?”

על חוק הגיוס אמר גבאי: “חוק השחיתות החדש שנקרא חוק הגיוס הוא חלטורה וקומבינה פוליטית על גב המשרתים. הוא לא חוקתי, לא מוסרי לא ערכי ולא ישראלי. כל אחד צריך לשרת את המדינה ומי שלא – לא זכאי לאותן זכויות. נתנגד לכל מצב שבו הילדים שלנו משרתים את המדינה ועומדים בהגרלה לדירה יחד אלה שלא משרתים את המדינה, שהם ימשיכו לקבל דמי כיס כשהאחרים לא נושאים בנטל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות