רגב: בנט, חבל שחזרת לירות בנגמש • סמוטריץ’: “הדבשת מירי. הדבשת”

שרת התרבות תקפה בצהריים את שר החינוך בעקבות התבטאותו נגד ראש הממשלה: "נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ"ש ושכחת מהי אחוות לוחמים" • הבית היהודי: "כאשר מירי רגב דיבררה בחגיגיות את גירוש 8,000 תושבי גוש קטיף - היא זכרה מה זו אחוות לוחמים?"
אריה ריבקינד
כ"ד אדר התשע"ח / 11.03.2018 13:42

המשבר הפוליטי: שרת התרבות מירי רגב במתקפה על יו”ר הבית היהודי, נפתלי בנט.

רגב צייצה בצהרים (ראשון) בחשבון הטוויטר שלה “נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ”ש ושכחת מהי אחוות לוחמים!”

מהבית היהודי נמסר: “כאשר מירי רגב דיבררה בחגיגיות את גירוש 8,000 תושבי גוש קטיף – היא זכרה מה זו אחוות לוחמים?”

ההודעה של הבית היהודי דומה באופן חשטוד לציוץ של ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לרגב:

“הדבשת מירי. הדבשת. כאשר דיבררת בחגיגיות את גירוש 8000 תושבי גוש קטיף, זכרת מה זו אחוות לוחמים? מציע שנתנהל עניינית ולא נחלק ציונים אחד לשני”.

רגב השיבה: “בנט, אני לא יריתי אז בתוך הנגמ”ש הצה”לי וממליצה לך היום שלא לירות בתוך הנגמ”ש הקואליציוני. מציעה שתבדוק אצל ינון מגל ואלי אוחנה מה הם חושבים על “אחוות לוחמים” אצלכם…”

המתקפה של מירי רגב באה בתגובה לדברים שאמר שר החינוך בראיון שהעניק לגלי צה”ל, לפיהם ייתכן שירוץ לראשות הממשלה מול נתניהו אם יתברר שראש הממשלה, “משחק במדינה ומקדים בחירות לצורך אישי”.

“אנחנו לא מדינת עולם שלישית שבה יש כל שנתיים בחירות. אני רוצה לומר לציבור – זה סתם. ללכת לבחירות בגלל מאוויים אישיים זה לא בסדר. אם נגיע לשם ניאלץ לשקול מחדש את הגיבוי בראש הממשלה”.

בתגובה למתקפה של הליכוד, אמר בנט: “אדוני ראש הממשלה נתניהו – כל עוד תפעל לטובת מדינת ישראל, אנחנו נמשיך להיות מאחוריך. אם תפיל ממשלת ימין ותוביל לבחירות מיותרות למטרות פרסונליות, תאבד אותנו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות