ישי: “סיים לטפל בהנייה וכעת יש לו זמן לטפל בחרדים. תתבייש, ליברמן”

יו"ר תנועת 'יחד' מגיב למתקפה בעל הטון האנטישמי של שר הבטחון כנגד הסיעות החרדיות: "כשהוא מכפיש מגזר שלם, תוך שימוש נלוז בביטויים כמו 'נלקח בשבי' ו'אקדח לרקה' - הוא מבזה את עצמו"
אריה ריבקינד
כ"ב אדר התשע"ח / 09.03.2018 00:05

יו”ר תנועת ‘יחד’ אלי ישי הגיב הערב (חמישי) למתקפה בעל הטון האנטישמי של שר הבטחון אביגדור ליברמן כנגד הסיעות החרדיות.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לגלג  ישי על שר הבטחון שהוא שהוא מזכיר את הבטחתו לחסל את הנייה תוך 48 שעות: “מסתבר שליברמן סיים לטפל בהנייה ולמגר את הטרור וכעת יש לו פנאי לטפל בציבור החרדי”.

ישי הוסיף: “כששר בטחון בוחר להכפיש מגזר שלם תוך שימוש נלוז בביטויים כגון ‘נלקח בשבי’ ו’אקדח לרקה’, הוא מבזה את עצמו, את ערכי צה״ל ומערכת הבטחון”.

ישי חתם: “תתבייש ותתנצל, ליברמן”.

מוקדם יותר היום התייחס שר הביטחון למשבר ‘חוק הגיוס’ ותקף בארסיות את הסיעות החרדיות, תוך ברמיזה ברורה לכיוונו של סגן השר יעקב ליצמן.

“בימים האחרונים עם ישראל נלקח בשבי בידי חבורה של גורמים קיצוניים. הם מאיימים לגרור את כולנו לבחירות מיותרות, במציאות ביטחונית לא פשוטה, ודורשים שניכנע לסחטנות שלהם”, אמר ליברמן. ” לא ננהל משא ומתן כשמצמידים לנו אקדח לרקה”.

כזכור, יומיים לפני כניסתו לתפקיד, אמר אביגדור ליברמן כי אם יהיה שר ביטחון – יציב אולטימטום בפני בכיר חמאס ברצועה, איסמעיל הנייה: ‘או שתחזיר תוך 48 שעות את הגופות והשבויים או שאת מת’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבי אליהו אנחנו אוהבים אותך וסליחה על מה שעשינו לך בבחירות
    09/03/2018 01:29
    משה
  1. אתה הכי מתאים לשס