נתניהו: הבאת צונאמי של אויר רענן לאו”ם I היילי: עברתם כאן התעללות

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי והודה לה על התמיכה בישראל במוסדות הארגון העוין • היילי: אני דואגת מאוד לישראל
נתן פרל
כ"א אדר התשע"ח / 08.03.2018 19:14

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם שגרירת ארה”ב באו”ם ניקי היילי – בניו יורק.

בפתח הפגישה אמר נתניהו להיילי כי ישראל מודה לה על התמיכה הבלתי מסוייגת ושינוי הקו באומות המאוחדות.

“אני רוצה להגיד לך כמה אנו מעריכים את ההגנה על ישראל ועל האמת, שהנשיא ואת מביאים לתוך המסדרונות המבודדים האלה, מסדרונות לחים מהארס שמופנה כלפי ישראל”, אמר נתניהו. “זה לא משב אוויר רענן, זה כמו צונאמי של אויר רענן”.

ראש הממשלה הדגיש כי האתגר הגדול והמרכזי העומד כיום, גם בפני האו”ם, הוא הטיפול במשטר האיראני. “אני חושב שהנשיא ממוקד לגמרי בסכנה מאיראן ועסקת הגרעין, והתוקפנות של איראן באזור. הוא ממוקד בדבר הנכון. כפי שאת יודעת היטב, אני חושב שזה מה שמניע את כולם עכשיו, לא רק את ישראל ואמריקה, אלא כמעט את כולם במזרח התיכון. זה משהו שאני בטוח ששמת לב אליו”.

היילי סיפרה כי היחס לישראל באו”ם מתחיל להשתנות. “היחס לישראל באו”ם היה מאוד פוגעני ואני מרחמת על דני דנון (שגריר ישראל באו”ם) שהיה צריך לספוג זאת”.

היילי הוסיפה: “אני חושבת שיש התמקדות באיראן כרגע ואנו מודאגים מאוד. אני דואגת מאוד לישראל. אני חושבת שהם מרגישים מאוימים יותר ויותר ואני חושבת שהם יצטרכו לקבל החלטות. אני מודאגת שהם לא יקבלו את ההחלטות הנכונות. זה משהו שאנו מתמקדים בו”.

השניים דנו מעבר לסוגיה האיראנית, גם בנעשה בסוריה ובהשלכות של ההתרחשויות והמלחמה הפנימית שם על ישראל ועל המזרח התיכון כולו.

הביקור באו”ם יחתום את המסע בן חמשת הימים של נתניהו לארה”ב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות