נתניהו: “שרה מקבלת מהתקשורת אין סוף הכפשות מרושעות והזויות”

ראש הממשלה בנימין פרסם הדף הפייסבוק שלו ברכה לכבוד 'יום האישה הבינלאומי' המצויין היום ברחבי העולם' - והעלה על נס את פעילותה של רעייתו שרה: "נותנת מעצמה למען משפחות שכולות, ילדים חולי סרטן, קשישים וניצולי שואה, נשים מוכות וחיילים בודדים"
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשע"ח / 08.03.2018 15:43

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בצהרים (חמישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא מתייחס ל’יום האישה הבינלאומי’ החל היום.

“ביום האישה הבינלאומי, אני רוצה להודות לכן – נשות ישראל”, פתח נתניהו את דבריו. “לפורצות הדרך, למנפצות תקרות הזכוכית, לכולכן – על כל מה שאתן עושות בתחומים השונים של חייכן. על כל מה שאתן עושות למשפחותיכן ועל התרומה העצומה שלכם לחברה ולמדינה שלנו”.

נתניהו הוסיף: “אף שמלאכה רבה עוד לפנינו, עשינו כברת דרך למימוש שוויון זכויות והזדמנויות מלא לנשים. אני בטוח שעוד נשלים את המלאכה”.

נתניהו צירף לפוסט תמונה של רעייתו שרה, ושל הגברת הראשונה של ארה”ב – מלאניה טראמפ, וכתב: “ביום זה, לפני הכל, אני מחבק את האישה שבחיי – את רעייתי האהובה שרה.

“היא מקדישה את כל חייה למשפחתנו, היא משענת חיינו. מעבר לכך, היא גם נותנת מעצמה למען משפחות שכולות, ילדים חולי סרטן, קשישים וניצולי שואה, נשים מוכות וחיילים בודדים. היא עושה זאת במקביל לעבודתה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי”.

ראש הממשלה תקף את התקשורת שלטענתו לא מעניקה לשרה  סיקור הוגן. “לצערי על כל פעילותה היא מקבלת בתמורה מהתקשורת אין סוף הכפשות מרושעות והזויות. אבל רבים מכם יודעים את האמת ומעניקים לה אהבה, הערכה ותמיכה נפלאה. תודה לך רעייתי היקרה האהובה, ותודה לכם אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות