ליברמן לקח את הקרדיט על הפסקת הדוחות באשדוד: “המאבק הצליח”

יו"ר ישראל ביתנו בירך על החלטת ראש עיריית אשדוד להפסיק לחלק דוחות במרכזי הקניות בשבתות: "זו ההוכחה שהמחאה הציבורית עובדת ומשפיעה"
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשע"ח / 08.03.2018 13:01

שר הביטחון אביגדור ליברמן בירך על החלטת ראש עיריית אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי,  להפסיק לחלק דוחות במרכזי הקניות המרוחקים מהשכונות החרדיות וב’ביג’ – הפתוחים בשבת.

“‏שמח שהמאבק שלנו הביא את עיריית אשדוד להפסיק לחלק דוחות לבתי עסק הפתוחים בשבת הצליח”, צייץ  ליברמן בחשבון הטוויטר שלו. “נמשיך להאבק על שמירת הסטטוס קוו באשדוד ובכל מקום אחר. זו ההוכחה שהמחאה הציבורית עובדת ומשפיעה”.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש העיר אשדוד  הצהיר אמש: “זה נגמר, הסתיים. כל ניסיון לשנות את חוק העזר העירוני הוא טעות ומטרתו היא רווח פוליטי. העיר חוותה משבר בחודשים האחרונים, לא רצינו אותו ואני לוקח את האחריות עליי, חייבים לשמור על החילונים והחרדים בעיר ועל חיים משותפים בכבוד”.

כזכור, בשיא העימותים באשדוד על רקע חלוקת הקנסות בעיר, הגיע יו”ר ישראל ביתנו לאשדוד – בעיצומה של השבת – לביקור מתוקשר בסניף ‘טיב טעם’ הפתוח בשבת ולאחר מכן במרכז הקניות ‘ביג’ בעיר, כדי לעודד חנויות הפתוחות בשבת.

שלושה שבועות אחר כך הוא יזם פרובוקציה נוספת כאשר הודיע שישגר שרים וח”כים מישראל ביתנו להגיע בעיצומה של השבת, תוך חילול שבת המוני, למרכז הקניות ביג, במטרה “להרים קול מחאה נגד הכפייה הדתית ולהתנגד לחלוקת קנסות לעסקים הפתוחים בשבת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    08/03/2018 14:07
    Jizs
  1. יזיר פרעסכר פון מולדובה גיי צוריק צו פוטי