הטובע, מבקר המסעדות והמשקיען

עם בוא יום השישי נטלתי שני ילדי חמד והלכתי לקיים מצוות היום • בזמן שהללו שחו בבריכה, אני נתתי ברוחצים סימנים • מאיר ברק עם טור סאטירי
מאיר ברק
כ"ח סיון התשע"ד / 26.06.2014 19:01

עוף החול: בקרוב יכנס רובי ריבלין לתפקיד נשיא המדינה ושמעון פרס יהפוך לאזרח פשוט מן השורה.

ספק אם יש אדם אחד שחושב שפרס יפרוש לגידול נכדים ועציצים בביתו. ובכלל, אם מישהו יעז לומר לו שלום, הוא מיד יזדעק ויאמר: “אני הולך להביא אותו”.

רבין פעם כינה אותו חתרן בלתי נלאה, אני חושב שנסגור על פעלתן בלתי נלאה.

זן ומפרנס לכל: לאחר אישור חוק ההזנה בכפיה לעצירים ששובתים רעב אפשר אולי להרחיב אותו לבתי הספר? כי משום מה שמה דווקא בטלו את ההזנה.

גלות מצרים: כמה זמן לדעתכם יקח עד שפואד בן אליעזר יבקש מקלט מדיני במצרים?

עם פרוס החום הכבד נהגו בני ישראל להשתכשך בבריכות המצויות בכל אתר ואתר. מאחר שמנהג ישראל דין הוא, עם בוא יום השישי נטלתי עימי שני ילדי חמד והלכתי לקיים מצוות היום.

בזמן שהללו הדסו להם ברחבי הבריכה, יצא לי להביט קצת ברוחצים ולתת בהם סימנים.

הטובע: שוחה בתנועות מהירות ומבוהלות, כל גופו שקוע במים, ורק פיו ואפו מבצבצים החוצה בידי עמל.

מבקר המסעדות: שוחה עם הבעת ריחוק על פניו, משתדל לא ליצור קשר עין עם איש, ובכל פעם שאי מי יחלוף בנתיב שחייתו תעלה הבעה חמוצה – משתוממת על פניו. ובגלל העומס והתדירות, פניו נראים כמו רמזור מהבהב.

המטייל: מכירים את הטיול על החומות בירושלים (מומלץ בחום)? אז קבלו את גרסת המים, בה הילד הולך על המדרגה המקיפה את דפנות הבריכה סביב-סביב, ומכיוון שלשחות אינו יודע, אם תשען על הקיר, יבקש “רק לעבור” וחוזר חלילה.

סופת הטורנדו: שחיין המנסה לשלב בין סגנונות שחיית החזה, החתירה והפרפר או שפשוט החמצתי את הנקודה, והבחור פשוט ניסה להשקות את הדשא שמסביב.

לוחמי הקומנדו: אם בעבר השתמשו הללו באקדחי מים פשוטים שהגיעו למרחק מטר בלבד, היום מדובר ברובים משוכללים דור 4, שיכולים להגיע מקצה הבריכה עד קצה. אומרים שבדיוק כעת עובדים במעבדות על טילי מים מונחי ג’י.פי.אס.

המשקיען: בחור שנכנס לבריכה עם חליפת צלילה מקצועית המכסה את כל הגוף, משקפת, שנורקל, וסנפירים. גובה הבריכה אגב, 1,60 מטר. רק כדי לסבר את האוזן: תארו לעצמכם אדם שנועל נעליים להליכה במדבר, חולצה מתאימה, כובע שמש, משקפי שמש, תרמיל וג’ריקן של 4 ליטר מים, רק כדי להוציא את בנו שיושב בארגז החול.

ואחרון אחרון חביב:

הסוציולוג: אדם משועמם שבא עם ילדיו לבריכה ויש לו טור לכתוב – אז הוא מסתכל סביב ומחפש תובנות בשנקל.

היום 14 יום לחטיפת הנערים על ידי בני עוולה. הרחמן הוא יחזיר לנו את אייל גל-עד ונפתלי בריאים ושלמים במהרה אמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תענוג ומעלה חיוך
    30/06/2014 04:22
    יחיאל
  1. מאיר ברק עלה והצלח