נתניהו תקף: ‘מהלכים אימים על עדי המדינה. אומרים להם ללכלך’ • צפו

ראש הממשלה מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תגובה מוושינגטון על גיוס עדי המדינה נגדו • "קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה'. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו, יש דברים כאלה"
אריה ריבקינד
כ' אדר התשע"ח / 07.03.2018 18:59

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השוהה בארה”ב, פרסם הערב (רביעי) פוסט בדף הפייסבוק שלו, ובו התייחסות לגיוס עדי המדינה בפרשות שנקשרו בשמו.

“אני לא נוהג להגיב על ‘הכותרות המרעישות’ כביכול. אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: ‘שקר, תהיה עד מדינה’ – והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה”, אמר נתניהו.

הוא הוסיף: “אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה. לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: ״החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד – לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר – לכלכו על נתניהו”.

לטענת נתניהו, אם היה ממש בחקירות נגדו לא היה צורך בעדי מדינה.

“כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום. אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל”.

ראש הממשלה הודה לתומכיו הרבים: “בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לרבים רבים מכם שממשיכים לתמוך בי, ברעייתי, במשפחתי. זה מחמם את הלב שלנו תמיד ובייחוד בימים האלה. תודה רבה לכם”.

 

קודם לכן, בדברים שנשא בפורום הכלכלי של וושינגטון, אמר ראש הממשלה כי הוא מעוניין שהממשלה הנוכחית תשלים את כהונתה.

“מה שאני רוצה שהממשלה הזו תשלים את כהונתה בנובמבר 2019, ואני מדבר עם כל השותפים שלי על כך. אם הם יסכימו, זה מה שיקרה, ואם לא – נלך לבחירות. אני קורא לזה חורשת אקליפטוס – כמה מחבריי טיפסו על צמרות האקליפטוס. יש פתרון אם יש רצון טוב, אבל צריך לרדת מצמרות העצים”.

נתניהו נשאל על חקירות המשטרה – והשיב: “אין ספק שאינני אוהב את החקירות הללו, אבל הן אינן מסיחות את דעתי. אני עובד 18 שעות ביממה ומחוייב להגן על מדינת ישראל. ידי מלאות בעבודה, והציבור נראה מרוצה. אתה יכול לראות מה הציבור חושב”.

בהמשך אף התלוצץ כשנשאל מה הדבר המעניין ביותר בתפקידו כראש ממשלה, והשיב: “החקירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ולרשעים (כנתניהו) אל תהי תקווה
    07/03/2018 19:28
    אליהו
  1. על פי שני עדים או שלושה עדי מדינה יקום דבר