רופא שיניים ועמיתיו צילמו ‘סלפי’ רגע לפני ניתוח עם המטופל המורדם

נוחי גולד
|
כ' אדר התשע"ח / 07.03.2018 16:10
רופא שיניים בבית החולים הפרטי הרצליה ‘מדיקל סנטר’ ועמיתיו צילמו את עצמם רגע לפני ניתוח יחד עם המטופל המורדם – והתמונה הועלתה לעמוד האינסטגרם של הרופא • מנהל בית החולים: “רואים את המקרה בחומרה”

שוב סלפי מחדר הניתוח: רופא שיניים ועמיתיו תיעדו את עצמם יחד עם מטופל, רגע לפני תחילת ניתוח פה ולסת בבית החולים הפרטי הרצליה ‘מדיקל סנטר’. כך דווח בעיתון ‘ישראל היום’.

לפי הדיווח, התמונה צולמה לפני כמה חודשים, אך הועלתה לעמוד האינסטגרם של רופא השיניים רק לאחרונה.

בתמונה נראים הרופאים עם המטופל, ששוכב על מיטת חדר הניתוח. רופא השיניים שהעלה את התמונה כתב: “יום ניתוחים בבלוטות רוק”.

התמונה הוסרה מהאינסטגרם על ידי רופא השיניים מיד לאחר פניית העיתון.

בתמונה נראים עוד שני רופאים מבית חולים אחר שעובדים גם במדיקל סנטר ורופא מרדים. בעקבות הפנייה של ישראל היום, ננזפו הרופאים המעורבים

הרופאה שהופיעה בצילום אמרה כי ביקשה מרופא השיניים שלא לעשות שימוש בתמונה, לאחר שהתברר שגם המטופל מופיע בה.

דני אנגל, מנהל הרצליה מדיקל סנטר: “התמונה צולמה לפני חצי שנה ונלקחה על ידי רופא שיניים שהגיע להשתלמות בבית החולים. אנחנו רואים את האירוע בחומרה. כל שלישיית הרופאים ננזפה ונוציא דו”ח על האירוע לכל הרופאים על מנת לחדד נהלים. אסור לצלם מטופל בחדר הניתוח ולפרסם את תמונתו, אלא בהסכמה וחתימה שלו”.

עו”ד גיא וגנר, מנהל דף הפייסבוק “היוהרה הרגה את אמא”: “מדובר במקרה מזעזע ולא אנושי, שרופאים ואנשי צוות רפואי מצטלמים בתמונת ‘סלפי’ עם מטופל אשר מפקיד את חייו בידיהם על שולחן הניתוחים ואף מפרסמים אותה לעיני כל כאילו מדובר באירוע חגיגי. מחלת היוהרה אשר חלק מהרופאים סובלים ממנה, אינה יודעת גבולות”.