“איך היה הנאום שלי 1-800?” • האם נתניהו ניסה ‘להטריל’ את התקשורת

במהלך דבריו בוועידת איפא"ק בוושינגטון, תוך שהוא מסתובב על הבמה, אחז נתניהו בנייר עליו היה רשום מה שנראה כסימון הערות עבור נאומו • אלא שמבט מקרוב על הטקסט גילה משהו אחר
אבי כץ
כ' אדר התשע"ח / 07.03.2018 01:59

המסר על הפתק: ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם ביום שלישי בצהרים (שעון מקומי) בפני יותר מ-18 אלף איש בוועידת איפא”ק בוושינגטון, והתקבל בתשואות רמות.

“תמיד נהדר להיות כאן, אך כפי שאמרתי לטראמפ אתמול, זה נהדר יותר להיות בבירה האמריקאית אחרי שהיא הכירה בירושלים בירת ישראל, תודה לך טראמפ על ההחלטה ההיסטורית הזאת ועל ההחלטה להעביר את השגרירות אליה”.

אחרי שלב התודות, נתניהו עזב את דוכן הנאומים והחל להסתובב על הבמה ולגשת לקהל. “אני ראש הממשלה, אני רוצה לראות את כולם”, אמר.

במהלך דבריו אחז נתניהו בנייר, שהופנה לעבר הכיוון בו ניצבו צלמים, עליו היה משורבט מה שנראה כסימון הערות עבור נאומו.

אלא שמבט מקרוב של כתב חרדים 10 על הטקסט שנלכד בצילום, גילה מסר מעניין: “1-800-How’s My Speech?” – “איך היה הנאום שלי 1-800?”

נתניהו

צילום: Haim Zach / GPO

נתניהו אמנם לא הציג עדיין תגובה על הגימיק, אך באתר theyeshivaworld ציינו כי ניתן להניח שראש הממשלה ‘הציץ” בכלי התקשורת, שהציגו בחודש שעבר את הפתק בו אחז הנשיא דונלד טראמפ, במהלך פגישה שקיים בבית הלבן עם ניצולי הטבח בבית הספר בעיירה פארקלנד שבפלורידה – ואחר כך לעגו על הטקסט.

“הנאום שלך מדהים”, צייצה אחת שזיהתה:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות