בניזרי: הרסו אותי, עד המדינה מודה ששיקר – אבל איש לא בודק את זה

אבי כץ
|
י"ט אדר התשע"ח / 06.03.2018 16:21
עד המדינה משה סלע: “הבטיחו לי כמעט הכל רק כדי שאפיל אותו – והפקירו אותי. סימנו אותו, הוא חף מפשע” בניזרי: “הוא אומר את הדברים האלה כבר שבוע ועד לרגע זה כמעט אף כלי תקשורת לא מוכן להכניס את זה. שלמה בניזרי מבחינתם לא קיים”

משה סלע, מי שהיה עד המדינה בפרשת השר לשעבר שלמה בניזרי מש”ס, שהורשע בשנת 2008, אמר  בראיון ליעקב אייכלר בתכנית ‘כאן הלילה’ בכאן רשת ב’, כי ההסכמה לשמש עד מדינה הייתה טעות חייו.

“עדי המדינה מוכרים את עצמם לשטן ורק הזמן יוכיח שהם עושים את טעות חייהם”, אמר סלע. “הם לא יהיו חלק מהחברה הישראלית, אף אחד מהם או מהקרובים אליהם לא יעבוד בשום מקום, אף אחד לא יעסיק אותם ולא יתקרב אליהם. זה מה שקורה לי 18 שנה”.

סלע סיפר שהחלטתו לחתום על ההסכם נבעה מלחץ לא הוגן שהפעילו עליו חוקרי המשטרה: “מצאו את החולשה שלי ולחצו כל הזמן. עד היום אני שואל את עצמי איזה עבירות עשיתי. כשהבנתי שאני על הפנים ועיקלו לי הכל ואין לי פרנסה להביא לחמש בנות, שם הם לחצו – כמו שאמרו לאלוביץ’ שבסוף הוא יהיה שומר ולא יהיה לו מה לאכול”.

סלע טען ששיקר בחלקים מעדותו, ולטענתו אף הודה בכך בזמן אמת, רק כדי להשתחרר מהמצב אליו נקלע.

“אני טוען חד משמעית ששלמה בניזרי חף מפשע”, הדגיש סלע, החוזר על כך שוב ושוב בראיונות שהוא מעניק בשבוע האחרון. “סימנו אותו. אמרתי את זה כבר באותו יום – בניזרי זכאי מבחינתי”.

השר לשעבר שלמה בניזרי התראיין גם הוא לתכנית והגיב על הדברים שאמר סלע: “הדיחו אותו להעיד עדות שקר נגדי. הוא אומר את הדברים האלה כבר שבוע ועד לרגע זה כמעט אף כלי תקשורת לא מוכן להכניס את זה. יועץ משפטי, שרת משפטים – אף אחד לא בודק את זה”.

עוד אמר בניזרי: “שלחו שר בכיר לכלא לארבע שנים. רוששו אותי כלכלית, הרסו את עתידי הפוליטי, פגעו במשפחתי. שלמה בניזרי מבחינתם לא קיים”.