אורלי לוי אבקסיס: “מחר אני מגישה מסמכים להקמת מפלגה חדשה שלי”

חברת הכנסת, שפרשה מישראל ביתנו במהלך הקדנציה, טוענת כי המפלגה בראשה תעמוד "תציב אלטרנטיבה אמיתית לקשרי הון שלטון" • התרעמה על שהיא אינה מקבלת כבוד מהתקשורת
אריה ריבקינד
י"ט אדר התשע"ח / 06.03.2018 13:38

חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס נשאה היום (שלישי)  דברים בכנס שדרות לחברה המתקיים במכללת ספיר והצהירה כי תרוץ בבחירות בראש מפלגה חדשה.

אבקסיס התייחסה למשבר הפוליטי – ואמרה: “מחר אלך להגיש את המסמכים להקמתה של המפלגה החדשה שאעמוד בראשותה. כולם מרגישים שבחירות בפתח, בחירות על פרצופה של מדינת ישראל. הגיע הזמן לתנועה חדשה שלא תקטב בין העדות השונות, שתהיה נטולת אינטרסים של הון שלטון”.

היא הוסיפה: “היום כולם דומים וכולם חברים. אני אומרת לבעלי ההון: אל תפחדו מבחירות, תפחדו מהמפלגה החדשה. אעמוד בראש מפלגה חדשה שתציב אלטרנטיבה אמיתית לקשרי הון שלטון. כמי שבאה מהתקשורת, אני מודעת לעיתוי ולחשיפה. מחר נגיש את קלסר המייסדים של המפלגה”.

חברת הכנסת שפרשה במהלך הקדנציה מישראל ביתנו התרעמה על שהיא אינה מקבלת כבוד מהתקשורת. “למה לגיטימי שדוגמן לשעבר – יאיר לפיד – יהיה שר אוצר וינהל את תקציב המדינה דקה אחרי שהחליט לרוץ לכנסת, אבל שאני, אחרי תשע שנים ואחרי כל העשייה, מודיעה פעם אחר פעם שאני מקימה מפלגה – העיתונאים שואלים אותי למי אני מתחברת”.

כנס שדרות לחברה מתקיים במכללה האקדמית ספיר זו השנה ה-15.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות